اچیومنت بازی Suicide Squad رسما تا بهار ۱۴۰۲ به تعویق افتاد - شرکت آچومنت

شایعه تاخیر در عرضه بازی بعد از دو ماه تایید شد

استودیو Rocksteady شب گذشته رسما عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را تا بهار سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخت.

این استودیو شایعاتی که از دو ماه پیش در محافل خبری پیچیده بود را تایید کرد و اعلام کرد بازی Suicide Squad که پیش از این برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در بهار سال آینده منتشر خواهند شد. سفتون هیل، مدیر خلاق و یکی از بنیانگذاران استودیوی Rocksteady گفت:

ما تصمیم سختی گرفتیم تا بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را تا بهار ۲۰۲۳ به تعویق بیندازیم. می‌دانم که تاخیر ناامیدکننده است، اما این زمان [اضافی] صرف ساخت بهترین بازی ممکن می‌شود. من مشتاقانه منتظرم تا در کنار یکدیگر هرج و مرج را در متروپلیس تجربه کنیم. از صبر و شکیبایی شما متشکرم.

بلومبرگ اولین بار دو ماه پیش در مورد تاخیر بازی تا سال ۲۰۲۳ گزارش داده بود که دیشب توسط هیل تایید شد. بازی بعدی خالقان سری بتمن: آرکام به عنوان یک «شوتر اکشن-ماجراجویی متفاوت» در شهر جهان باز متروپلیس معرفی شده است.

Suicide Squad را می‌توان به صورت انفرادی یا به صورت چهار بازیکن در حالت کوآپ آنلاین بازی کرد که داستان آن حول اعضای کلیدی جوخه انتحار، هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک می‌گذرد که به دنبال برای نجات زمین و کشتن بزرگ‌ترین ابرقهرمانان جهان دی‌سی، یعنی لیگ عدالت هستند.

Suicide Squad سال گذشته در کنار بازی Gotham Knights در رویداد DC Fandome 2020 معرفی شد و اولین تریلر گیم‌پلی آن نیز در دسامبر منتشر شد. برادران وارنر به تازگی تاریخ عرضه Gotham Knights را ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (سوم آبان ماه) اعلام کرد.

شوالیه‌های گاتهام توسط استودیو WB Games Montreal و کارگردان پاتریک ردینگ که پیش از این عناوین Splinter Cell Conviction و Blacklist را کارگردانی کرده بود، ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کوییننیمه تاریک هارلی کویین


ویژه‌برنامه عید و پاسخ به سوالات شما در ماینکرفت

تماشای ویدیو از یوتوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.