بر کسی پوشیده نیست که Starfield یک بازی بزرگ است و پروسه توسعه برای مدت طولانی در جریان بوده است. کارگردان بازی، تاد هاوارد در مصاحبهی جدید با GQ سرانجام فاش کرد که نقش آفرینی علمی-تخیلی به مدت ۸ سال در دست ساخت بوده است.
هاوارد در مورد مدت زمانی که طول کشید بازی ساخته شود، گفت:
فکر میکردم سریعتر پاسخها را پیدا کنیم. وقتی محتوای زیادی تولید میکنید و نمیتوانید کار را روی صفحه ببینید، واقعا سخت است.
مطلب پیشنهادی:تاریخچه کنسول های ایکس باکسبیش از ۲۰ سال از انتشار ایکس باکس اصلی میگذرد.
در همان مصاحبه، این نشریه حالت New Game Plus را برای Starfield تایید کرد، اما هنوز جزئیاتی در مورد آن اعلام نشده است.
در عوض، آن را به عنوان یک «پیچش منحصر به فرد و هیجان انگیز» توصیف کرد که انگیزه ادامه و تکرار بازی را ایجاد خواهد کرد. اگر بخواهید سیارات کشف نشده و موجودات بررسی شنده را در کنار موارد دیگر دنبال کنید، مطمئنا نیو گیم پلاس حالت خوبی برای این کار خواهد بود.
در جریان مصاحبه IGN با فیل اسپنسر در جریان گیمزکام، او فاش کرد که بازی Starfield بیشتر به بازی Oblivion نزدیکتر خواهد بود تا Skyrim و این نظریه از آنجایی به دست آمده که اسپنسر بیش از ۲۰۰ ساعت از محتوای محصول یاد شده را تجربه کرده بود.
طبق اطلاعات ارائه شده در صفحه ایکس باکس، این بازی در رایانههای شخصی به ۱۳۹.۸۴ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. بازی Starfield قرار است در روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی به بازار عرضه شود.
مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
چرا باید نینتندو رو دوست داشته باشیم ؟