اچیومنت بازی Star Wars Outlaws از چهار سال پیش در دست ساخت بوده است - شرکت آچومنت

بازی Star Wars Outlaws از چهار سال پیش در دست ساخت بوده است

Star Wars Outlaws اولین بار در خرداد ماه امسال به درستی رونمایی شد، حتی اگر وجود آن در ژانویه ۲۰۲۱ تایید شده بود. با این حال، اکنون باخبر شدیم که ساخت آن از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

توسعه‌دهندگان در یوبیسافت به تازگی در کامیک کان سن دیگو اعلام کردند ایده ساخت بازی اولین بار «درست قبل از همه‌گیری کرونا» مطرح شد. یعنی می‌توان فرض کرد که ایده در اواخر سال ۲۰۱۹ با چراغ سبز روبرو شده و از آن زمان تاکنون در دست ساخت بوده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت دوم تا چهارم)قصه‌ای که سینوسی پیش می‌رود
نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت دوم تا چهارم)

این خبر در حالی منتشر شده که یکی دیگر از رویدادهای پیش نمایش Star Wars Outlaws بدون اعلام رسمی بازه انتشار آن گذشت. در حال حاضر، تمام آنچه یوبیسافت به اشتراک گذاشته این است که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

در دست ساخت بودن از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ برای کسانی که امیدوارند Outlaws واقعا در سال ۲۰۲۴ لانچ شود و به سال بعد موکول نشود، خبر خوبی است. البته این چرخه توسعه طولانی نیز چندان تعجب‌آور نیست، چرا بازی تک نفره قرار است بسیار بزرگ باشد.

اولین بازی جنگ ستارگان در سبک جهان باز است، بنابراین طبیعتا فضای زیادی برای کار کردن وجود دارد. اگرچه با توجه به اینکه ساخته‌ی یوبیسافت است، گاهی اوقات ممکن است بیشتر به عنوان یک تهدید به نظر برسد تا یک ویژگی مثبت.

Star Wars Outlaws

با این حال، توسعه‌دهندگان قول داده‌اند که هیچ چیز به صورت رویه‌ای تولید نخواهد شد. بنابراین امیدواریم هر چیزی که در دنیای بازی گنجانده شده، دلیل خوبی داشته باشد، نه اینکه برای پر کردن دنیایی کسل کننده اضافه شده باشند.

در پنل کامیک کان، یکی از توسعه دهندگان همچنین اشاره کرد با کمک لوکاس فیلم تصمیم گرفتند داستان بازی بین دو فیلم Empire Strikes Back و Return of the Jedi جریان داشته باشد. اینگونه استودیو می‌تواند از شخصیت‌های معروفی مثل Jabba the Hutt در Star Wars Outlaws استفاده کند.

Star Wars Outlaws در زمان نامعلومی در سال ۲۰۲۴ میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت کیرا پس از Solo: A Star Wars Story چه بود؟در جنگ با یک امپراتوری
سرنوشت کیرا پس از Solo: A Star Wars Story چه بود؟


ویجی کستکالاف دیوتی رو به افوله؟

یوبیسافت اکانت‌های غیرفعال را مسدود می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.