اچیومنت بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراحل ابتدایی توسعه برای کنسول‌های نسل هشتمی قرار دارد - شرکت آچومنت

بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراحل ابتدایی توسعه برای کنسول‌های نسل هشتمی قرار دارد

مدتی قبل بود که خبری رسید مبنی بر آن که نسخه‌ی نسل هشتمی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر خواهد شد و حال الکترونیک آرتز تایید کرده که نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

با وجود آن که این خبر بسیاری از کاربران کنسول‌های نسل قبل را خوشحال کرد، اما به نظر می‌رسد که کماکان اولویت EA بهبود ارائه‌ بازی روی کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی خواهد بود.

روز گذشته این ناشر طی جلسه‌ای فاش کرد که Respawn در مراحل اولیه توسعه‌ نسخه نسل هشتمی بوده و قرار است مدتی طول بکشد تا Jedi: Survivor را به PS4 و Xbox One بیاورد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت آخر)ماجراجویی که هیجان گذشته را نداشت
نقد سریال The Mandalorian | فصل سوم (قسمت آخر)

این ناشر در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بهبود بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس اولویت اصلی ریسپاون است و تیم به محض آمادگی انتشار آپدیت بعدی اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

در حالی که هنوز بسیاری از بازی‌ها با در نظر گرفتن هر دو نسل هشت و نه توسعه می‌یابند، با افزایش کاربران کنسول‌های PS5 و سری ایکس/اس، سازندگان (به‌ویژه در بازی‌های AAA) بیشتر ترجیح می‌دهند که روی نسل جاری تمرکز کنند.

Star Wars Jedi: Survivor

با این حال، تعداد بالای کاربرانی که هنوز از PS4 برای تجربه‌ی بازی‌ها استفاده می‌کنند باعث شده که سازندگان نتوانند به طور کامل از این کنسول و Xbox One عبور کنند.

قبل از انتشار Star Wars Jedi: Survivor، بسیاری بر این عقیده بودند که بازی اثری کاملا نسل نهمی خواهد بود، علی‌رغم اینکه نسخه قبلی خود Star Wars Jedi: Fallen Order تجربه‌ای میان نسلی بود.

بنابراین این خبر ممکن است برای طرفداران جنگ ستارگان که بازی را به دلیل محدودیت سخت‌افزاری یا عدم دسترسی به کنسول‌های نسل نهمی خریداری نکرده‌اند یک سورپرایز باشد چرا که می‌توانند به زودی بازی را روی کنسول‌های قدیمی‌تر خود اجرا کنند.

به نظر می‌رسد که با کمی بهینه‌سازی، کنسول‌های نسل قبل هنوز هم توانایی اجرای برخی بازی‌های بزرگ را دارند و این شاید این بدان معنا باشد که اگر نسل بعدی سوییچ طبق شایعات به زودی منتشر شود، ما می‌توانیم بازی Jedi: Survivor را حتی روی کنسول‌های جدید نینتندو نیز تجربه کنیم.

مطلب پیشنهادی:۹ سیاره در دنیای استار وارز که می‌توانند بیش‌تر مورد کاوش قرار بگیرنداز شن‌های تاتویین فاصله بگیرید!
۹ سیاره در دنیای استار وارز که می‌توانند بیش‌تر مورد کاوش قرار بگیرند


داستان کامل سری مورتال کمبت

نمرات انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا منتشر شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.