استودیو Starbreeze در یک پست جدید، جزئیات تازهای از بازی Payday 3 را فاش کرده که جنبههای مختلف مبارزه در آن را مرور میکند.
میودراگ کوواچویچ، طراح ارشد بازی، اعلام کرد که در زمان لانچ بازی چهار درجه سختی وجود خواهد داشت: عادی، سخت، بسیار سخت و بیش از حد سخت (Overkill). درجه Normal برای مبتدیانی است که در حال یادگیری بازی هستند.
مطلب پیشنهادی:با مهمترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
هنگام ارتقاء سطح، Hard به عنوان درجه «پیشفرض» در نظر گرفته میشود و بعد از اینکه تجهیزات مناسب را پیدا کردید، مرحله بعدی Very Hard خواهد بود. بازیکنان کهنهکار احتمالا از سختی دوم شروع خواهند کرد، اما چالشی حتی بالاتر در انتظار آنهاست – Overkill که به عنوان یک «درجه وحشیانه و ناعادلانه» تنظیم شده است.
دشمنان و میزان هلث آنها بین درجههای سختی تغییر نمیکند. در عوض، تعداد، دقت و آسیب آنها تغییر پیدا میکند. ایده این است که بازیکنان تشویق شوند تا با یکدیگر همکاری کنند.
کوواچویچ گفت:
یکی از مواردی که میخواستیم از آن اجتناب کنیم، موقعیتی است که در آن شما مجبورید در درجههای سادهتر بازی کنید و حوصلهتان سر برود، یا اینکه مجبور شوید در درجههای سختتر بازی کنید و احساس درماندگی کنید.
این بازی تنها برای کنسولهای نسل فعلی ساخته شده تا «بهترین نسخه» ممکن را ارائه دهند، در حالی که استودیو Starbreeze به دنبال تقلید از حس و حال «سرقت هالیوودی» فیلمهایی همچون Heat و The Town است.
بازی Payday 3 در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای پلیاستیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Warhammer 40,000: Boltgunمرگ بر ضد امپراطور!
ویجیلاگ پلاس: ریمستر رد دد ریدمپشن بالاخره میاد؟!