اچیومنت بازی Mortal Kombat 1 تا چند روز دیگر معرفی می‌شود - شرکت آچومنت

بازی Mortal Kombat 1 تا چند روز دیگر معرفی می‌شود

شایعات بسیار زیادی درباره مورتال کامبت ۱ (Mortal Kombat 1) وجود دارد و به نظر می‌رسد که استودیو ندررلم به زودی به صورت رسمی از این بازی رونمایی خواهد کرد. 

اد بون (Ed Boon)، خالق مورتال کامبت، با انتشار پستی در توییتر به صورت غیر مستقیم اشاره کرده که در هفته جاری اخبار جدیدی از Mortal Kombat 1 منتشر می‌شود. همین توییت کوتاه از سوی اد بون طرفداران را حسابی هیجان زده کرده و خیلی‌ها از معرفی ریبوت مورتال کامبت در آینده نزدیک مطمئن هستند. 

در حال حاضر اطلاعات چندانی از مورتال کامبت ۱ در دسترس قرار ندارد و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۲۳ به بازار منتشر می‌شود. با توجه به عواقب داستان Mortal Kombat 11 احتمالا جهان بازی دوباره ساخته شده و همه چیز به اول بازگشته است. فعلا باید منتظر بمانیم تا استودیو ندررلم بازی مورتال کامبت ۱ را به صورت رسمی معرفی کند. 

بازی Mortal Kombat 1

با وجود اینکه هنوز جزئیات از فهرست شخصیت‌های بازی منتشر نشده، اما شایعات به حضور یک سری قهرمان مهمان مثل پیس‌میکر، کونان بربر و هوملندر اشاره دارند. همچنین یک خبرنگار معتبر صنعت نیز به معرفی نسخه جدید مورتال کامبت در ماه جاری اشاره کرده بود. جز کوردن از سایت Windows Central اعلام کرده بود که MK1 در ماه می معرفی می‌شود. 

بازی Mortal Kombat 1 در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پی‌سی و شاید نینتندو سوییچ به بازار منتشر می‌شود. 


هوش مصنوعی قراره بازی ساز‌ها رو بیکار کنه

بازی Mortal Kombat 1 تا چند روز دیگر معرفی می‌شود - شرکت آچومنت
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب شرکت آچومنت، روی تصویر بالا کلیک کنید!
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.