اچیومنت بازی Horizon MMORPG توسط گوریلا گیمز در حال توسعه است - شرکت آچومنت

بازی Horizon MMORPG توسط گوریلا گیمز در حال توسعه است

جزئیات بیشتر در مورد یک بازی MMO مبتنی بر فرنچایز Horizon استودیو Guerrilla از طریق دو آگهی شغلی جدید در فضای آنلاین ظاهر شده است.

Kurakasis، محقق بازی‌های ویدئویی، ساعاتی پیش در توییتر به جزئیات چیزهایی که تا به امروز در مورد بازی می‌داند، پرداخت، از جمله شایعه‌ای مبنی بر اینکه این بازی در سبک MMORPG خواهد بود.

او همچنین جزئیات آگهی‌های شغلی را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد تایید می‌کند که بازی در حال توسعه ممکن است Land of Salvation نامیده شود.

مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

Kurakasis گفت:

در حال حاضر اساسا تایید شده که این بازی در حال توسعه است، زیرا یکی از کارمندان NCSoft یک آگهی شغلی را در لینکدین با یک لوگوی رمزی که شبیه به لوگوی بازی‌های Horizon طراحی شده، ارسال کرده است. این برنامه با نام رمز Project Skyline توسعه داده شده که نام رمز اولیه آن Project H است.

بازی Horizon MMORPG توسط گوریلا گیمز در حال توسعه است - شرکت آچومنت

این بازی ظاهرا برای رایانه‌های شخصی و موبایل عرضه می‌شود. هیچ اشاره‌ای به PS5 در هیچ‌کدام از آگهی‌های شغلی در حال حاضر وجود ندارد و توسط موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است.

انتظار می‌رود این بازی دیرتر از Aion 2 ساخته جدید استودیو سازنده عرضه شود که گفته می‌شود در سال ۲۰۲۴/۲۰۲۵ منتشر شود. همچنین تا شهریور امسال حدود ۱۴۰ نفر روی این بازی کار می‌کردند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنیدالماس‌های نامحسوس
۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنید

این پروژه در بخش Sung-Gu Lee’s Lineage IP توسعه یافته و توسط هونگ-یونگ چویی که قبلا رئیس توسعه Lineage W بود، هدایت می‌شود. طبق رزومه یکی از کارمندان سابق NCSoft در لینکدین و فیسبوک، این پروژه حدودا از سال ۲۰۲۱ شروع شد.

NCSoft دامنه وبسایتی را برای بازی‌هایی تحت عنوان «Land of Salvation» ثبت کرده است. به همین خاطر Land of Salvation به طور بالقوه می‌تواند عنوان رسمی برای Horizon MMO باشد.

Horizon

این اطلاعات تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که سونی و NCsoft یک همکاری استراتژیک را اعلام کردند که هدف آن گسترش فراتر از کنسول و گسترش دسترسی پلی استیشن به مخاطبان گسترده‌تر است.

در حالی که هیچ یک از طرفین به چیزی در این زمینه اشاره نکردند، گزارشی در سال گذشته نشان داد که بازی MMO در آی‌پی هورایزن سونی توسط NCSoft در حال ساخت است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیوناقتصادی ولی باکیفیت!
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیون


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 1 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.