اچیومنت بازی Final Fantasy 7 Rebirth معرفی شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

اسکوئر انیکس برای اختتامیه پخش زنده جشن بیست و پنجمین سالگرد فاینال فانتزی ۷ از نخستین تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth – دومین قسمت از ریمیک بازی – رونمایی کرد. همچنین تایید شد قسمت سومی هم از ریمیک بازی در کار خواهد بود.

این دومین قسمت از حماسه بازسازی است که داستان را درست پس از پایان Final Fantasy 7 Remake دنبال می‌کند. در این تریلر کلاود را می‌بینیم که همراه با سفیروث در مسیری قدم می‌زند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند

با توجه به نحوه نمایش Final Fantasy 7 Remake، این امکان وجود دارد که برخی چیزها نسبت به داستان اصلی تغییر کرده باشند. با این وجود، به نظر می‌رسد هدف سفیروث همچنان به کنترل در آوردن قدرت جنوا باشد. در مورد اینکه چه اتفاقی برای ارس می‌افتد، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود، اما بخش «Rebirth» در عنوان این قسمت ممکن است سرنخی از اتفاقات آینده باشد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

تتسویا نومورا گفته است که قسمت دوم فضایی متفاوت نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت، در حالی که کیتاسه اذعان کرده بود همچنان با داستان خود طرفداران را شگفت زده خواهد کرد. در همین حال، کارگردان هاماگوچی اشاره کرده که بازیکنان می‌توانند در قسمت دوم به کاوش در نقشه جهان بپردازند، در حالی که انتظار می‌رود از مکانیک‌های جدید گیم‌پلی معرفی‌شده در Final Fantasy 7 Remake Intergrade نیز برای ساخت دنباله استفاده شود.

همچنین شایان ذکر است که داستان حماسه بازسازی در سه قسمت به پایان می‌رسد که هنوز نام قسمت سوم اعلام نشده است. در حال حاضر بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای عرضه در زمستان ۲۰۲۳ برای کنسول پلی استیشن ۵ برنامه‌ریزی شده است. منتظر جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.