اچیومنت بازی Final Fantasy 16 شامل کشتی‌های هوایی نمی‌شود - شرکت آچومنت

یا باید از Chocobo‌ها استفاده کنید یا اینکه پیاده بروید

بازی Final Fantasy 16 شامل کشتی‌های هوایی نمی‌شود

کارگردان Final Fantasy 16، هیروشی تاکای، به تازگی اعلام کرده که این بازی دارای کشتی هوایی، قایق یا ماشینی از هر نوع نخواهد بود و پیمایش عمدتا با پای پیاده یا با Chocobo انجام خواهد شد.

با توجه به آنچه تاکنون از فاینال فانتزی ۱۶ دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این قسمت نسبت به دیگر بازی‌های شماره‌دار، مسیری بسیار متفاوت را پیش می‌برد. چرا که خطی‌تر از قبل خواهد بود و سازنده تایید کرده بود که جهان باز نخواهد بود.

در عوض این بازی طراحی «مبتنی بر یک منطقه مستقل» خواهد داشت. این تمرکز خطی به این معنی است که شماره شانزدهم به تعداد کمی از بازی‌های اصلی این سری می‌پیوندد که از کشتی هوایی قابل کنترل برخوردار نیست.

مطلب پیشنهادی:چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شددر کنار رونمایی از تاریخ عرضه
چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد

آنطور که توسط Game Informer گزارش شده، Final Fantasy 16 به کلایو اجازه نمی‌دهد تا سوار هیچ وسیله نقلیه‌ای را برای کاوش شود و در عوض کاملا روی استفاده از Chocobo یا قدم زدن در اطراف تمرکز می‌کند. تاکای گفت:

راستش را بگویم، فقط Chocobo‌ها هستند. در بازی‌های فاینال فانتزی قبلی، شما قایق یا کشتی یا ماشین‌هایی برای سفر کردن داشتید. اما در Final Fantasy XVI، به‌خاطر اینکه بازی ما بر اساس دنیای اصلی نقشه و انجام سفرهای سریع از آن بنا شده، متوجه شدیم که واقعا نیازی به هیچ نوع سیستم پیمایش گسترده‌ای وجود ندارد. بنابراین بله، در حال حاضر، فقط راه رفتن و Chocobo‌ها را داریم.

Final Fantasy 16

تاکای خاطرنشان کرد که انواع دیگری از حمل و نقل در داستان اصلی وجود خواهد داشت، اما این موارد فقط به عنوان بخشی از داستان استفاده می‌شوند و در هیچ جای دیگری استفاده نمی‌شوند. به نظر احتمالش وجود دارد که شاهد ظاهر شدن یک کشتی هوایی در کات‌سین باشیم، اما قادر به کنترل آن نخواهیم بود.

اسکوئر انیکس اجازه تجربه ۳ ساعت ابتدایی بازی را به رسانه‌های خارجی داده و از این رو ویدئوهایی از گیم‌پلی منتشر شده است. همچنین باید اشاره کنیم که این اثر در عربستان ممنوع شده است.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 28 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.