اچیومنت بازی Dragon Age: Dreadwolf به صورت پیاپی تاخیر خورده است - شرکت آچومنت

بازی Dragon Age: Dreadwolf به صورت پیاپی تاخیر خورده است

استودیو بایوور روی دو بازی دراگون ایج ۴ (Dragon Age: Dreadwolf) و مس افکت ۵ کار می‌کند، اما ساخت آن‌ها چندان خوب پیش نمی‌رود.

هر دو بازی Dragon Age: Dreadwolf و مس افکت ۵ تاریخ عرضه مشخصی ندارند. از طرف دیگر و بنابر گزارش یک منبع و اینسایدر معتبر، بایوور به صورت پیاپی و در داخل استودیو تاریخ عرضه دراگون ایج ۴ را عقب برده است و این موضوع حتی باعث خواهد شد که نسخه جدید مس افکت نیز دیرتر به بازار منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست
چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست

جف گراب در پادکست خود اعلام‌ کرد که بایوور در برهه‌ای از زمان حتی قصد داشت دراگون ایج ۴ را در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ به بازار منتشر کند، اما تاریخ عرضه آن‌ها تغییر کرد. سپس استودیو عرضه در ابتدای بهار سال آینده را مد نظر قرار داد، چون تیم توسعه دهنده به زمان بیشتری نیاز داشت. اکنون نباید انتظار داشته باشید که Dragon Age: Dreadwolf زودتر از تابستان ۲۰۲۴ به بازار منتشر شود.

بازی Dragon Age

گراب به این موضوع اشاره کرد که احتمالش وجود دارد که بایوور باز هم مجبور شود عرضه بازی را به صورت داخلی عقب ببرد. حدس خود این خبرنگار عرضه در انتهای سال ۲۰۲۴ است ولی او به این نکته اشاره کرد که سال مالی الکترونیک آرتز تاخیرهای بیشتری هم حتی ممکن می‌کند.

از طرف دیگر اعضای تیم توسعه دهنده مس افکت جدید نیز  برای پایان ساخت دراگون ایج کمک می‌کنند. جف گراب در ادامه توضیح داد که تیم مس افکت ۵ روز به روز کوچک‌تر می‌شود و این یعنی این بازی نیز با تاخیر منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivorیک دنباله واقعی اما پراشکال
بررسی بازی Star Wars Jedi: Survivor


چرا باید نینتندو رو دوست داشته باشیم ؟

بازی Dragon Age: Dreadwolf به صورت پیاپی تاخیر خورده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 25 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.