اچیومنت بازی Dead Cells بعد از به‌روزرسانی بعدی دیگر محتوای جدید دریافت نخواهد کرد - شرکت آچومنت

خداحافظی یکی از استودیوهای توسعه‌دهنده بازی

بازی Dead Cells بعد از به‌روزرسانی بعدی دیگر محتوای جدید دریافت نخواهد کرد

استودیو Motion Twin، ناشر و یکی از دو توسعه‌دهنده بازی Dead Cells اعلام کرد که آپدیت ۳۵ام این عنوان، آخرین به‌روزرسانی خلاقانه آن خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بازی Palworld به ۵۳۰,۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم رسیدبالاتر از کال آف دیوتی و جی تی ای
بازی Palworld به ۵۳۰,۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم رسید

این استودیو بیانیه‌ای منتشر کرد که ضمن اعلام این خبر، تایید کرد که استودیو Evil Empire، دیگر توسعه‌‎دهنده بازی که روی بسته‌های الحاقی بازی کار می‌کرد، با این بازی خداحافظی می‌کند و تمرکز خود را روی پروژه‌ها و ماجراجویی‌های بعدی می‌گذارد. این دو استودیو نمی‌خواستند بیش از حد روی Dead Cells کار کنند و خطر خراب شدن جذابیت آن را به جان بخرند.

اما فعلا این دو استودیو انتشار به‌روزرسانی ۳۴ام بازی با نام Clean Cut برای نسخه‌های موبایل، و همچنین به‌روزرسانی ۳۵ام این بازی با نام The End is Near را در نظر دارند. سازندگان تایید کردند که نسخه‌های موبایل به‌روزرسانی ۳۴ را در ادامه سال دریافت خواهند کرد، اما آپدیت ۳۵ همچنان نیاز به کار دارد و فعلا آماده انتشار نیست. Motion Twin اعلام کرد که در آینده مجددا درباره آخرین آپدیت بازی اطلاع خواهد داد.

بازی Dead Cells Return to Castlevania

لازم به ذکر است که کار Motion Twin در دنیای Dead Cells همچنان ادامه دارد. آن‌ها ضمن اینکه همچنان به برطرف کردن مشکلات فنی و بهبود تجربه بازی ادامه خواهند داد، روی پروژه‌های خارج از بازی ویدیویی نیز کار می‌کنند. برای مثال آن‌ها با همکاری استودیو Bobbypills در حال کار روی یک سریال انیمیشنی هستند که فعلا بازه پخش مشخصی ندارد. همچنین یک بازی رومیزی بر اساس این مجموعه در دست توسعه است.

بازی Dead Cells پس از انتشارش در سال ۲۰۱۸، سریعا به یک بازی مستقل فوق‌العاده موفق تبدیل شد و با پشتیبانی گسترده سازندگانش از آن، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. این عنوان در سال ۲۰۲۳ یک اکسپنشن با نام Return to Castlevania دریافت کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Viewfinder؛ دروازه‌ی ورود به دنیای هنراثر هنری در میان بازی‌های سال ۲۰۲۳
معرفی بازی Viewfinder؛ دروازه‌ی ورود به دنیای هنر


بررسی بازی جوخه انتحار

بازی Dead Cells بعد از به‌روزرسانی بعدی دیگر محتوای جدید دریافت نخواهد کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 34 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 10 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.