اچیومنت بازی Baldur’s Gate 3 حدود ۲۴۸ بازیگر داشته است - شرکت آچومنت

بازی Baldur’s Gate 3 حدود ۲۴۸ بازیگر داشته است

بالدرز گیت ۳ (Baldur’s Gate 3) یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازی های چند سال اخیر است که ۲۴۸ بازیگر کار موشن کپچر NPCهای آن را انجام داده‌اند. 

Baldur’s Gate 3 خیلی زنده به نظر می‌رسد و اکنون آلیونا بارانووا (Aliona Baranova)، کارگردان اجرای بازی، پستی در توییتر منتشر کرده تا درباره این موضوع صحبت کند. تقریبا برای هر دیالوگی، موکاپ آن بازیگر نیز ضبط شده است. از این رو  بالدرز گیت ۳ حدود ۲۴۸ بازیگر برای NPCهای و شخصیت‌های اصلی خود داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 

تیم موشن کپچر استودیو حرکات، ژست‌ها و انتخاب‌های فیزیکی همه بازیگران را ضبط و به همراه فایل‌های صوتی برای انیماتورها ارسال کرده تا در بازی استفاده کنند. تمرکز سازندگان روی بدن بازیگران، حرکات آن‌ها و تجسم شخصیت و اطمینان از هم‌خوانی بدن با صدای مورد نظر قرار داشت. از این رو در تمامی دیالوگ‌های بازی نه تنها صدای بازیگران را می‌شنوید، بلکه نقش‌آفرینی فیزیکی آن‌ها نیز قابل مشاهده است.

بازی Baldur's Gate 3

استودیو Larian اخیرا اولین پچ بزرگ Baldur’s Gate 3 را نیز منتشر کرده که بیش از ۱۰۰۰ اصلاح و بهبود را برای بازی به ارمغان آورده است. Baldur’s Gate 3 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ژانر CRPG در چند سال اخیر محسوب می‌شود و شما برای اتمام کامل آن به بیش از ۱۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت، اما چندی پیش فردی آن را طی ۱۰ دقیقه به اتمام رساند.

Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۶ ماه سپتامبر (۱۵ شهریور) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. نسخه ایکس باکس بازی نیز چندین ماه بعد از آن عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]


گیمزکام ۲۰۲۳ ؛ نمایش اختصاصی لایز آو پی چطور بود؟

بازی Baldur's Gate 3 حدود ۲۴۸ بازیگر داشته است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 28 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.