اچیومنت بازی Baldur’s Gate 3 تاکنون حداقل ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است - شرکت آچومنت

بازی Baldur’s Gate 3 تاکنون حداقل ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است

بر کسی پوشیده نیست که بازی Baldur’s Gate 3 با عرضه خود دنیای ویدیو گیم را تحت تاثیر قرار داد و به موفقیتی شگفت‌انگیز و تاریخی برای استودیو لاریان تبدیل شد. با این حال پیش از این سازندگان یا ناشر بازی از زمان پایان کار نسخه Early Access (که حدود ۲.۵ میلیون نسخه فروخته بود) آمار رسمی از عملکرد تجاری بالدرز گیت ۳ منتشر نکرده بودند.

مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدبایوشاک در شوروی سابق!
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانید

مایکل داوس، مدیر بخش نشر Larian، به تازگی فاش کرده که عنوان نقش‌آفرینی و تحسین‌شده این استودیو «در یک بازه زمانی کوتاه با رقمی قابل توجه بیشتر از ۱۰ میلیون بازیکن» داشته است. حال باتوجه به این بالدرز گیت ۳ روی هیچ سرویس اشتراکی در دسترس نبوده و نیست، به راحتی می‌توان آمار تعداد بازیکن را با آمار فروش بازی پیوند زد.

داوس این موضوع را طی یک سری رشته توییت در رابطه با مشکلات اخیر بازی مطرح کرد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید Baldur’s Gate 3 به‌زودی قرار است یک به‌روزرسانی برای پشتیبانی رسمی از مادها دریافت کند، اما خب این مسئله با چالش‌های بسیاری مواجه شده و پچ‌ها و آپدیت‌های بازی مدام در کارکرد مادها خلل ایجاد می‌کنند.

Baldur's Gate 3

این بازی در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه از ۲ میلیون بازیکن به بیش از ۱۰ میلیون بازیکن رسید، در نتیجه طبیعی است که چنین مباحثی پیچیده و دشوار شود. وقتی شما یک شهر بزرگ داشته باشد، چند المان کوچک و اشتباه می‌توانند آتش به‌پا کنند.

تا زمان برطرف شدن این موضوع، BG3 نمی‌تواند از مادها پشتیبانی کند. لطفا از مادسازها، تیم‌های پشتیبانی، جامعه بازیکنان یا توسعه‌دهندگان ناراحت نباشید. هدف ما ساخت پچ‌های مختلف و در عین حال کار کردن روی پشتیبانی از مادها در آینده است.

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون روی پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.


فشاری ترین بازی های تاریخ 

پدرو پاسکال: فیلم‌برداری فصل دوم سریال Last of Us عالی پیش می‌رود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 26 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.