اچیومنت بازی Assassin’s Creed Mirage یک لباس هپتیک دریافت می‌کند - شرکت آچومنت

بازی Assassin’s Creed Mirage یک لباس هپتیک دریافت می‌کند

بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) تا چند وقت دیگر به بازار منتشر می‌شود و قرار است که یک لباس بازی لمسی و هپتیک دریافت کند. 

OWO نام شرکتی است که یک تی شرت با پوشش هپتیک اختراع کرده که به صورت بی‌سیم بین یک برنامه در گوشی شما و پلتفرم بازی انتخابی شما در ارتباط است. شما با پوشیدن این لباس احساساتی و شرایط فیزیکی بدن شخصیت بازی را تجربه می‌کنید. در بازی به شما شلیک می‌شود، احساس می‌کنید که یک گلوله از شما عبور کرده است، نسیمی با شما برخورد می‌کند و باد را روی سینه خود احساس می‌کنید.

مطلب پیشنهادی:مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید»فراتر از یک عقیده«
مستند ۱۵ سالگی سری Assassin’s Creed را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

کمپانی OWO اکنون از سوی یوبیسافت استخدام شده تا یک لباس گیمینگ هپتیک برای بازی Assassin’s Creed Mirage طراحی کند. شما با قیمت ۵۰۰ یورو (ارزش یک پلی استیشن ۵) می‌توانید این لباس را به کمد خود اضافه کنید. با این لباس می‌توانید تمام ضرباتی که از طریق پارکور یا مبارزات به شخصیت اصلی بازی وارد می‌شوند را احساس کنید.

بازی Assassin’s Creed Mirage

 این بازی روی پارکور و مخفی‌کاری تمرکز دارد و به ریشه‌های اکشن و ماجراجویی این فرانچایز باز می‌گردد. از این رو نباید انتظار یک تجربه نقش آفرینی بزرگ مثل Odyssey و Valhalla را داشته باشید. جدا از تغییر گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه‌های اخیر، استودیو یک فیلتر بصری نوستالژیک نیز برای بازی طراحی کرده است.

Assassin’s Creed Mirage در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:تیم شرکت آچومنت: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!از ایران باستان تا ژاپن فئودال!
تیم شرکت آچومنت: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!


چرا فورزا هورایزن خوب نیست؟

بازی Assassin’s Creed Mirage یک لباس هپتیک دریافت می‌کند - شرکت آچومنت
برای مشاهده ویدئو روی عکس کلیک کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.