اچیومنت بازی Alan Wake 2 از رزیدنت اویل الهام گرفته است - شرکت آچومنت

بازی Alan Wake 2 از رزیدنت اویل الهام گرفته است

آلن ویک ۲ (Alan Wake 2) یکی از مورد انتظارترین بازی های سال جاری محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد استودیو رمدی برای ساخت آن از فرانچایز رزیدنت اویل الهام گرفته است. 

کایل رولی (Kyle Rowley)، کارگردان Alan Wake 2، اعلام کرده است برای اینکه بازیکنان را بیشتر آسیب پذیر کنند، از سری بازی Resident Evil الهام گرفته‌اند. او با مجله EDGE مصاحبه‌ای داشت و توضیح داد که رزیدنت اویل نه تنها به نحوه استفاده هوشمندانه از دوربین به آن‌ها کمک کرده است، بلکه تاثیرات بیشتری هم در بازی دارد. 

آلن ویک ۲ یک بازی ترس و بقا کامل محسوب می‌شود و منطقی است که رمدی برای ساخت چنین عنوانی از رزیدنت اویل الگو بگیرد. در واقع استودیو رمدی تلاش کرده با استفاده از دوربین فضای بازی Alan Wake 2 را بیشتر کلاستروفوبیک کند. این موضوع باعث می‌شود که بازیکن احساس آسیب پذیری بیشتری کنند و دشمنان احساس خطرناک‌تر باشند. 

بازی Alan Wake 2

الن در در زندانی کابوس‌وار، فراتر از دنیای ما به دام افتاده و باید با نوشتن داستانی تاریک واقعیت را به نوعی تغییر دهد که امکان فرار داشته باشد. دیگر شخصیت Alan Wake 2 یک مامور FBI به اسم ساگا اندرسون (Saga Anderson) است. اگر به تجربه این عنوان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله « Alan Wake 2 چگونه قرار است پا به ژانر وحشت و بقا بگذارد؟» را مطالعه کنید.

Alan Wake 2 در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ۱۴۰۲) برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.


گاد آف وار بعدی کجا میره؟

بازی Alan Wake 2 از رزیدنت اویل الهام گرفته است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 11 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.