اچیومنت بازی A Plague Tale: Requiem توسط بیش از ۳ میلیون بازیکن تجربه شده است - شرکت آچومنت

بازی A Plague Tale: Requiem توسط بیش از ۳ میلیون بازیکن تجربه شده است

بازی A Plague Tale: Requiem یک موفقیت همه جانبه برای استودیو Asobo و کمپانی Focus Entertainment بوده و میلیون‌ها نفر آن را در یک سال گذشته تجربه کرده‌اند. 

کمپانی Focus Entertainment به عنوان ناشر A Plague Tale: Requiem با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که این بازی در یک سال گذشته بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته است. این کمپانی سال گذشته در همین بازه زمانی اعلام کرده بود که  A Plague Tale: Requiem توانسته ۱ میلیون بازیکن داشته باشد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در حین مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید

کمپانی Focus Entertainment از همکاری با استودیو Asobo بسیار راضی بوده و کار روی یک پروژه هیجان انگیز دیگر را آغاز کرده است. فراخوان جذب نیروی این استودیو نشان می‌دهد که A Plague Tale 3 نیز احتمالا در دست ساخت قرار دارد. با این وجود هنوز توسعه این بازی به صورت رسمی تایید نشده ولی شاید در گیم اواردز ۲۰۲۳ این اتفاق رخ دهد. 

بازی A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale سال گذشته به بازار منتشر شد و با استقبال خوب منتقدان و بازیکنان روبه رو شد. ما در در نقد و بررسی بازی نیز اشاره کردیم که برگ بنده A Plague Tale: Requiem داستان آن است. اگر روایت زیبا و کارگردانی دوست‌داشتنی بازی نبود قطعا بازی با نمراتی کم‌تر مواجه می‌شد. 

A Plague Tale: Requiem هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ (به صورت استریم) در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rush


ریمستر لست آو آس ۲ و نامزدهای گیم آواردز | ویجی‌لاگ پلاس

بازی A Plague Tale: Requiem توسط بیش از ۳ میلیون بازیکن تجربه شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.