اچیومنت بازی ولورانت موبایل وارد فاز بتای محدود در چین شد - شرکت آچومنت

بازی ولورانت موبایل وارد فاز بتای محدود در چین شد

مدتی هست که اخباری مبنی بر توسعه‌ی نسخه‌ی موبایلی ولورانت به گوش می‌رسد و طرفداران این بازی محبوب، تا انتشار نسخه‌ی موبایلی آن لحظه شماری می‌کردند.

حال به نظر می‌رسد که بازی مراحل توسعه‌ی خود را به خوبی طی می‌کند. اخیراً مشخص شده که نسخه آزمایشی VALORANT Mobile در چین منتشر شده و تا اواسط ماه اوت آنلاین خواهد بود.

با این حال اگر قصد دارید تا با روش‌های تغییر آی‌پی به این بتا دسترسی پیدا کنید، یک هشدار در رابطه با آن وجود خواهد داشت. این ولورانت نسخه‌ای است که به طور انحصاری برای چین در دست توسعه قرار گرفته؛ در واقع بازی بسیار شبیه به نسخه چینی ولورانت است که همین دو هفته پیش در این کشور منتشر شد.

صرف نظر از تفاوت‌های این نسخه با بازی اصلی، بازیکنان در چین دسترسی محدودی به ولورانت موبایل خواهند داشت. این طور که از ماجرا پیداست، یک نسخه جهانی از این بازی در حال توسعه وجود دارد که در همه جا به جز چین منتشر می شود و با این نسخه‌ی بتا ارتباطی نخواهد داشت. البته که به نظر می‌رسد Riot Games تصمیم گرفتی تا زمانی که این نسخه جهانی تقریباً کامل نباشد، به انتشار هیچ نسخه‌ای از آن نپردازد.

بازی ولورانت موبایل وارد فاز بتای محدود در چین شد - شرکت آچومنت

یکی از مدیران ارشد Riot Games طی مصاحبه با Esports Inquirer گفته است:

من فکر می کنم مردم واقعا تشنه‌اند تا اطلاعات بیشتری در رابطه با ولورانت موبایل به دست بیاورند. ما تا به حال اطلاعات زیادی منتشر نکرده‌ایم، زیرا فکر می‌کنم به محض این که این کار را انجام دهیم بازیکنان شروع به درخواست بیان زمان انتشار و این گونه اطلاعات خواهند شد. (که به نظر می‌رسد از آن جا که بازی در مراحل توسعه است، چنین اطلاعاتی درز نخواهد کرد.)

Whalen Rozelle، مدیر ارشد مسابقات الکترونیک Riot Games

بیش از یک سال از انتشار شایعات موجود در رابطه با ولورانت موبایل می‌گذرد و اکنون، گیمرهای چینی حداقل می‌توانند نسخه‌ی Tencent بازی را تجربه کنند. تجربه ثابت کرده که انتشار نسخه‌ی موبایلی بازی‌های محبوب، از جمله COD و فورتنایت به علت در دسترس بودن این پلتفرم منجر به موفقیت بازی و سود بسیاری برای سازندگان خواهد شد.

ولورانت اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و به سرعت به جایگزینی فوق‌العاده برای آثاری چون CSGO و یا حتی اورواچ تبدیل گشت. این عنوان خود را به عنوان یک انتخاب برتر در دنیای ورزش‌های الکترونیکی نیز ثابت کرد و مسابقاتی با میلیون‌ها طرفدار که در صحنه رقابت‌های بازی حضور پیدا کردند و تورنمنت های بسیار محبوبی در سرتاسر جهان، جایگاه خود را تثبیت کرد.


داستان زلدا از کجا اومده؟

فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom مشخص شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.