اچیومنت بازی شوتر رقابتی Spectre معرفی شد - شرکت آچومنت

بازی شوتر رقابتی Spectre معرفی شد

یک شوتر رقابتی جدید توسط توسعه‌دهندگان سابق Riot، Blizzard، Naughty Dog، Epic، Respawn، Ubisoft و Raven در حال توسعه است که در حال حاضر Spectre نام دارد و توسعه‌دهندگان امیدوارند بتواند عنوان بزرگ بعدی در بازار باشد.

این بازی توسط یک استودیوی تازه تاسیس به نام Mountaintop Studios ساخته شده که در سال ۲۰۲۰ توسط نیت میچل، یکی از بنیانگذاران Oculus تاسیس شد. چندی پیش استودیو از ساخت بازی خود خبر داد و گفت در حال توسعه یک اثر با «۱۰ هزار ساعت محتوا» است که از انیمه، مانگا و کمیک الهام گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

در سال ۲۰۲۱، این استودیو ۳۰ میلیون دلار بودجه برای بازی‌های PvP خود جمع آوری کرد. Insider Gaming متوجه شده که Spectre یک شوتر رقابتی ۳v3 است، اما با کمی تفاوت. Mountaintop این ویژگی جدید را «دوگانگی» می‌نامد که به بازیکن اجازه می‌دهد دو بدن را درون بازی کنترل کند.

بدن دوم Spectre نام دارد که بازیکن می‌تواند نشانگر اسپاون را هر جا که می‌خواهد قرار دهد تا در صورت نیاز کنترل آن را در دست بگیرید. پس از تعویض اولیه، بازیکن کنترل بین کاراکترها را از جایی که متوقف شده بودند، به دست می‌گیرد. نتیجه نهایی یک بازی با مهارت بالا ایجاد می‌کند که بازیکنان باید نقشه‌ها و زوایای ۲ شخصیت را به جای یک شخصیت یاد بگیرند.

Spectre در حال حاضر سومین تست آلفای خود را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد بازخوردها بسیار مثبت بوده است. علیرغم اینکه حلقه گیم‌پلی کاملا مشابه سایر شوترهای رقابتی مانند CS:GO و Valorant است، مکانیک Duality آن را به روشی جالب متمایز می‌کند.

Spectre

جزئیات در مورد جاه‌طلبی‌های Mountaintop برای حضور در ورزش‌های الکترونیکی در حال حاضر نامشخص است، اما با توجه به گیم‌پلی مشاهده شده، کاملا مطمئن هستند که این بازی در عرصه eSports تثبیت خواهد شد.

این بازی دارای ۸ شخصیت جداگانه با توانایی‌های منحصر به فرد است، بنابراین اگر از طرفداران Valorant هستید، به احتمال زیاد از Spectre لذت خواهید برد. پلی تست‌های بازی در حال حاضر روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌شوند و مشخص نیست که آیا بازی برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Counter-Strike 2داست ۲، زیباتر از همیشه
بررسی بازی Counter-Strike 2


قبل از اومدن بازی ویدیویی توی زندگیمون چیکار میکردیم؟ | ویجی کست

مجلس:‌ هنوز درآمدهای وصولی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از عوارض بازی‌ها گزارش نشده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.