اچیومنت بازیگر احتمالی Grand Theft Auto 6 بار دیگر به حضور در بازی اشاره کرد - شرکت آچومنت

بازیگر احتمالی Grand Theft Auto 6 بار دیگر به حضور در بازی اشاره کرد

راکستار مدت‌هاست که کار ساخت نسخه جدید Grand Theft Auto را در پشت صحنه پیش می‌برد و انتظارات پیرامون انتشار آن همچنان در حال افزایش است، حتی با وجود اینکه فروش GTA 5 با گذشت یک دهه از عرضه آن، کاهش پیدا نکرده است.

در حالی که اطلاعات رسمی در مورد این بازی می‌توان گفت که هنوز تقریبا وجود خارجی ندارند، برخی از اشارات ریز و پنهانی وجود داشتند.

بسیاری از آن‌ها از جانب بازیگر موشن کپچر، برایان زامپلا، بوده که از مدت‌ها شایعه شده نقش یکی از دو قهرمان اصلی Grand Theft Auto 6 را بازی می‌کند. این شخصیت که جیسون نام دارد در ویدئوهای اولیه توسعه که سال گذشته به بیرون درز کرد، دیده شد.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۵ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟طرفداران GTA، آماده باشید!
کوییز ۵ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد سری GTA می‌دانید؟

زامپلا در ماه‌های اخیر بارها از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرد تا به صورت ضمنی از نقش خود در GTA 6 بگوید و اخیرا یک بار دیگر این کار را انجام داده است.

زامپلا در طی یک ویدیوی زنده در اینستاگرام، در گفتگو با جوزف ال. روبینو، فیلم‌بردار سابق راکستار، به «ماموریت‌» داشتن و سرقت ماشین‌ها، یک پروژه بزرگ اعلام نشده که روی آن کار کرده اما نمی‌تواند درباره‌اش صحبت کند و در مورد حضور در میامی اشاره کرد.

بازیگر احتمالی Grand Theft Auto 6 بار دیگر به حضور در بازی اشاره کرد - شرکت آچومنت

گفته می‌شود که شهر خیالی Vice City که بر اساس میامی ساخته شده، محیط Grand Theft Auto 6 است. کلیپ مورد بحث توسط اکانت @GTAVI_Countdown در توییتر منتشر شده است.

اخیرا شرکت مادر راکستار، Take-Two Interactive، اعلام کرد که قصد دارد «چند عنوان پیشگامانه» را در سال مالی آینده منتشر کند که انتظار می‌رود این امکان را برایش فراهم کند تا به رکورد خالص بیش از ۸ میلیارد دلار دست یابد.

همانطور که ممکن است تصور کنید، این موضوع منجر به این گمانه‌زنی‌ها شده که در حال حاضر بازه انتشار Grand Theft Auto 6 در طول سال مالی ذکر شده خواهد بود. اما از آنجا که بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

مطلب پیشنهادی:۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شودقابل توجه والدین گرامی!
۷ بازی شبیه‌سازی که از آن‌ها در واقعیت استفاده می‌شود


استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.