اچیومنت بازه انتشار بازی Frostpunk 2 مشخص شد - شرکت آچومنت

بازه انتشار بازی Frostpunk 2 مشخص شد

بازی Frostpunk 2 ساخته استودیو ۱۱ بیت در نمایشگاه PC Gaming امسال به طور مختصر ظاهر شد و توسعه‌دهنده تایید کرد که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

خوشبختانه طرفداران نیازی به انتظار زیاد برای تجربه قسمت دوم نخواهند داشت. در جریان کنفرانس سرمایه‌گذاران سال ۲۰۲۳ استودیو فاش شد که Frostpunk 2 در نیمه اول سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:از لست آو آس تا استار وارز؛ چه بلایی داره سر بازی های پی سی میاد؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
از لست آو آس تا استار وارز؛ چه بلایی داره سر بازی های پی سی میاد؟ [تماشا کنید]

به علاوه اعلام شد که نمایش جهانی گیم‌پلی برای پاییز امسال برنامه ریزی شده، بنابراین تا چند ماه دیگر خواهیم دید که فرمول شهرسازی سبک بقا چقدر تکامل یافته است. استودیو ۱۱ بیت اولین نمایش مطبوعاتی خود را در گیمزکام در ماه آگوست خواهد داشت، سپس یک تور مطبوعاتی در ماه سپتامبر در ایالات متحده آغاز خواهد کرد.

Frostpunk 2

فراست پانک ۲ سی سال بعد از نسخه اول بازی جریان دارد، جایی که بشر با یک عصر یخبندان جدید در حال انقراض است. یکی از آخرین سنگرهای انسان‌ها توانسته از یخبندان بزرگ جان سالم به در ببرد و دوره جدیدی از گسترش آغاز شده است. در بازی Frostpunk 2 همانند نسخه پیشین شما باید برای رام کردن دنیا تلاش و شهر خود را بزرگ‌تر کنید. 

Frostpunk 2 اولین بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و توسعه آن در سکوت خبری طی ۲ سال گذشته ادامه داشته است. جیکوب استوکالسکی، کارگردان بازی، همزمان با معرفی اعلام کرده بود که هدف آن‌ها تنها ساخت یک دنباله ساده نیست. تیم توسعه دهنده ۱۱ بیت بزرگ‌تر از قبل شده و می‌خواهد دنباله‌ای در مقیاس بزرگ‌تر و با طراحی بهتر را بسازد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cult of the Lambارباب بره‌ها
بررسی بازی Cult of the Lamb


استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 20 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.