اچیومنت ایکس باکس به خاطر استفاده از هوش مصنوعی مورد انتقاد قرار گرفت - شرکت آچومنت

آیا این تهدید مستقیم توسعه‌دهندگان مستقل است؟

ایکس باکس به خاطر استفاده از هوش مصنوعی مورد انتقاد قرار گرفت

بخش بازی‌های مستقل ایکس باکس از شرکت مایکروسافت توییتی از یک تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر ارسال کرده که باعث ایجاد بحث و جدل در میان هنرمندان و توسعه دهندگان بازی شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legends

دیروز، حساب توییتر ID@Xbox تصویری با موضوع تعطیلات کریسمس و کودکان در حال بازی در یک محیط زمستانی منتشر کرد. کارت کریسمس دیجیتالی ایکس باکس از کاربران می‌پرسید که بازی مستقل مورد علاقه‌شان در سال جاری چه بود؛ اما طراحی‌های آن دارای برخی بی‌نظمی‌ها بود که تقریباً نشانه‌های آشکار استفاده از هوش مصنوعی را به وضوح آشکار می‌کند.

ایکس باکس

با نگاهی دقیق به تصویر کاملاً واضح است که هوش مصنوعی آن را ایجاد کرده. سورتمه‌ها دارای اهرم‌های کنترلی عجیبی هستند که به آن‌ها متصل شده‌اند و پالت رنگ آن به گونه‌ای نیست که انگار شخصی به صورت واقعی برای ساختش زحمتی کشیده باشد.

قابل پیش بینی بود که توسعه دهندگان بازی‌های مستقل، هنرمندان و گیمرها از این پست راضی نبودند. کاربران از مایکروسافت، شرکتی که سالانه صدها میلیارد دلار درآمد دارد، به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای پستی درباره بازی‌های مستقل انتقاد کردند. این هیاهوها با اعلام قبلی مایکروسافت در اوایل سال جاری برای استفاده از راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی برای توسعه بازی، از جمله آنچه به نظر می رسد ابزارهای مبتنی بر اتوماسیون برای بومی‌سازی، کوئست‌ها و دیالوگ باشد، ارتباط دارد.

اعتقاد بر این است که مایکروسافت و برند ایکس باکس مشاغل توسعه نیافته و مستقل استودیوهای کوچکی که به دنبال ساخت بازی‌های مستقل هستند را به این شیوه تهدید می‌کنند و برخی‌ها این فکر را دارند که در آینده استودیوهای هوش مصنوعی جای انسان‌ها را برای ساخت بازی‌ها (حداقل از دیدگاه مایکروسافت) می‌گیرند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار، وب سایت شرکت آچومنت را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield


ماجرای ویدیوی I Feel Fantastic | این عروسک واقعا زنده شده؟

پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.