اچیومنت اکانت بازیکنان The Division 2 که از یک باگ خاص سو استفاده کردند، تعلیق خواهد شد - شرکت آچومنت

اکانت بازیکنان The Division 2 که از یک باگ خاص سو استفاده کردند، تعلیق خواهد شد

The Division 2 نقشه راه محتوایی سال پنجم خود را ماه گذشته آغاز کرد و یک حالت جدید PvE روگ‌لایت به نام Descent را به همراه داشت.

با توجه به اینکه رسیدن به آخرین سطح در این حالت بسیار سخت است، تعدادی از بازیکنان به سوء استفاده از یک باگ متوسل شدند. این باگ بازیکن را قادر می‌ساخت تا به گیمر دیگری ملحق شود که وسط مسابقه است و XP و SHD اضافی به دست آورد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

استودیو Massive Entertainment اکنون بیانیه‌ای در مورد این اکسپلویت منتشر کرده و به نظر می‌رسد که اقدامات بسیار سخت‌گیرانه‌ای را علیه کسانی انجام می‌دهد که از آن استفاده کرده‌اند. توسعه‌دهنده گفت:

ما این مسائل را بسیار جدی می‌گیریم و متعهد به حفظ یک محیط بازی منصفانه و لذت‌بخش برای همه بازیکنان هستیم. شرایط را به طور کامل بررسی کردیم و افرادی را شناسایی کرده‌ایم که به طور سیستماتیک از این اکسپلویت سوء استفاده کردند.

استودیو «تحریم‌های مناسب» را برای بازیکنانی که از این باگ سوء استفاده کردند، اعمال می‌کند، به‌ طور مثال کسانی که برای اولین بار با اکانت خود مرتکب کار اشتباه شدند، دو هفته تعلیق خواهند شد.

The Division

اکانت‌های «تحریم‌شده» نیز علامت‌گذاری می‌شوند، با تخلفات بیشتر، مدت زمان تعلیق‌های آینده افزایش می‌یابد. Massive می‌گوید که اکانت‌هایی با چندین تخلف را برای همیشه بن خواهد کرد. بازیکنانی که از طریق این اکسپلویت پیشرفت کرده‌اند، اکانت‌هایشان به حالت قبل بازگردانده می‌شود تا چنین پیشرفتی نداشته باشند.

استودیو Massive از قبل اعلام کرده بود که روی بازی The Division 3 کار نمی‌کند. این توسعه دهنده ۲ پروژه بزرگ دیگر در دست ساخت دارد: اولی Avatar: Frontiers of Pandora است که در مراسم Ubisoft Forward حضور دارد و دومی یک بازی جهان باز جدید از جنگ ستارگان است.

۲ بازی جدید از فرانچایز دیویژن نیز در دست ساخت قرار دارد که یوبیسافت به موفقیت آن‌ها امید زیادی دارد. The Division Heartland یک بازی رایگان است و The Division Resurgence نیز برای گوشی‌‌های هوشمند به بازار منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید


ویجی‌لاگ پلاسریمستر رد دد ریدمپشن بالاخره میاد؟!

سازنده RPCS3 کار روی شبیه ساز PS4 را آغاز کرده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.