اچیومنت اولین تریلر فیلم See How They Run را از اینجا تماشا کنید - شرکت آچومنت

اولین تریلر فیلم See How They Run را از اینجا تماشا کنید

اخیرا کمپانی سرچلایت پیکچرز از نخستین تریلر فیلم See How They Run با بازی سرشه رونان، سم راکول و آدرین برودی رونمایی کرده که در آن رونان و راکول مشغول حل معمای یک قتل هستند. این تریلر نگاهی به این تیم دو نفره و داستان‌های آن‌ها برای به دست آوردن سرنخ‌هایی انداخته است و به نوعی یادآور معماهای هرکول پوآرو، اثر آگاتا کریستی و فیلم تحسین شده Knives Out در سال ۲۰۱۹ است.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

این ویدیو در وهله اول مخاطبان را با بازرس کارکشته یعنی استاپارد (سم راکول) و دستیار تازه کار و مشتاق او (با بازی سرشه رونان) که در حال تحقیق و تفحص در خیابان‌های لندن دهه ۵۰ هستند، آشنا می‌کند. یک تهیه‌کننده ناامید هالیوودی قصد دارد نمایشنامه محبوبی را به یک فیلم تبدیل کند، اما قتل یکی از بازیگرانی که روی آن کار می‌کرد، منجر به شروع تحقیقات می‌شود. کارآگاهان وارد دنیای پر زرق و برق تئاتر شده و ماجراجویی گیج‌کننده و بعضا خطرناکی را آغاز می‌کنند.

آدرین برودی، دیوید اویلوو، روث ویلسون، هریس دیکینسون، شرلی هندرسون، سیان کلیفورد و جیکوب فورچون لوید از جمله دیگر بازیگران فیلم See How They Run هستند. تام جورج، فیلمساز بریتانیایی، کارگردانی این اثر را برعهده دارد و مارک چپل نیز فیلمنامه آن را نوشته است. در ادامه تریلر فیلم را مشاهده می‌کنید:

سم راکول که به عنوان بازیگر اصلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته، بخاطر بازی در نقش افسر جیسون در فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و بیشتر بخاطر بازی در فیلم Jojo Rabbit به کارگردانی تایکا وایتیتی شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که فیلم See How They Run در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ (۸ مهر ۱۴۰۱) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۱ از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.