اچیومنت اولین تریلر از گیم‌پلی بازی RoboCop: Rogue City منتشر شد [تماشا کنید] - شرکت آچومنت

بازگشت بازیگر اصلی برای صداپیشگی شخصیت محبوب

اولین تریلر از گیم‌پلی بازی RoboCop: Rogue City منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر گیم‌پلی بازی RoboCop: Rogue City شب گذشته در حین برنامه Nacon Connect به نمایش درآمد و مشخص شد که پیتر ولر دوست‌داشتنی بار دیگر در این نقش بازی خواهد کرد.

قبل از اینکه بازیگران دیگری در فیلم‌های بعدی جایگزین او شوند، پیتر ولر در فیلم اصلی محصول ۱۹۸۷ و همچنین دنباله آن یعنی RoboCop 2 محصول سال ۱۹۹۰ نقش روبوکاپ را بازی کرده بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم The Lost Daughter- پرتره نامانوس یک مادرمادرِ گم شده
نقد فیلم The Lost Daughter- پرتره نامانوس یک مادر

شرکت Nacon ناشر Rogue City اکنون با نمایش تریلری از بازی تایید کرد که ولر برای بازی در نقشی که او را در انتهای دهه ۱۹۸۰ تبدیل به یک ستاره کرد، بازخواهد گشت.

این اولین باری نیست که ولر برای ایفای صداپیشگی در نقش روبوکاپ در یک بازی ویدیویی بازمی‌گردد. هنگامی که این شخصیت به عنوان یک مبارز در بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 اضافه شد، ولر صداپیشگی او را نیز انجام داده بود.

با این حال، این اولین باری است که ولر پس از گذشت ۳۲ سال برای ایفای نقش قهرمان اکشن در نقش اصلی بازگشته است. در ادامه می‌توانید تریلر گیمپلی این بازی را تماشا کنید:

در متن همراه با اولین تریلر بازی آمده است:

به شهر دیترویت خوش آمدید. شهری که ورطه ویرانی گرفته و در آن جرم و جنایت بیداد می‌کند. در حالی که عده‌ای از مردم زندگی تجملاتی دارند، عده‌ای دیگر برای پیدا کردن پس مانده‌‌های دیگران به جان یکدیگر افتاده‌اند.

کنترل اداره پلیس دیترویت در تلاش برای بازگرداندن نظم شهر به شرکت Omni Consumer Products داده شده است. شما در نقش RoboCop راه حل این معضل هستید، یک سایبورگ که وظیفه دارد از شهر محافظت کند.

RoboCop: Rogue City

بازگشت پیروزمندانه روبوکاپ بدون حضور مردی که به این نقش زندگی بخشید، احساس خوبی به آدم دست نمی‌دهد و ما هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم که پیتر ولر صداپیشگی نقش اصلی بازی را بر عهده خواهد داشت. از اولین نگاه به گیم‌پلی بازی لذت ببرید و برای تاکید باید گفت «مرده یا زنده، تو با من میای».

این تریلر همچنین نشان می‌دهد که بازی RoboCop: Rogue City در ژوئن سال ۲۰۲۳ (خرداد-تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ واقعه تاریخی که باید فیلمی بر اساس آن‌ها ساخته شودوقایع مهم و بزرگی که هنوز مورد توجه قرار نگرفته‌اند
۱۰ واقعه تاریخی که باید فیلمی بر اساس آن‌ها ساخته شود


بررسی گوشی ویکو T3

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 8 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.