اچیومنت ان هتوی قرار بود نقش یک ویلن اصلی را در فیلم Spider-Man 4 بازی کند - شرکت آچومنت

ان هتوی قرار بود نقش یک ویلن اصلی را در فیلم Spider-Man 4 بازی کند

ان هتوی، بازیگر ۴۱ ساله آمریکایی در صحبت‌های اخیر خود با The Happy Sad Confused Podcast گفته که قرار بوده نقش «بلک‌کت» را در فیلم Spider-Man 4 به کارگردانی سم ریمی بازی کند که توسط سونی کنسل شد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووینپیشنهاد شرکت آچومنت برای هالووین ۲۰۲۳
۱۵ فیلم و سریال ترسناک برای بزرگسالان، کودکان و کل خانواده در هالووین

هتوی در این باره گفت: «نمی‌دانم اگر فیلم مرد عنکبوتی ۴ ساخته می‌شد، این فرصت را داشتم که در فیلم The Dark Knight Rises بازی کنم یا نه. شاید [کریستوفر نولان] میگفت نه، او درگیر بازی در یک جهان دیگر است.»

هتوی قرار بود نقش بلک کت ملقب به Black Cat را بازی کند؛ شخصیت ویلنی که در کامیک‌ها در نهایت بیشتر عاشق شخصیت مرد عنکبوتی می‌شود تا پیتر پارکر. بلک کت پس از زنده ماندن از یک حمله آسیب زا، خود را در نبرد و حرکات آکروباتیک آموزش می‌دهد. پس از لغو این فیلم، هتوی نقش کت وومن در فیلم The Dark Knight Rises ایفا کرد. بلک کت سرانجام در فیلم The Amazing Spider-Man 2 با بازی فلیسیتی جونز روی پرده ظاهر شد.

ان هتوی

سم ریمی در سال ۲۰۱۳ این خبر را تایید و گفت که «من هنوز فرصت نکردم فیلم بتمن را تماشا کنم، زیرا بی‌وقفه کار می‌کردم. اما شنیده‌ام که او در این کار فوق العاده است. تعجب نمی کنم، زیرا کاری که هتوی در تست برای نقشش در Spider-Man 4 انجام داده بود دوست داشتم.

Spider-Man 4 پس از اینکه مرد عنکبوتی ۳ نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، کنسل شد و خود ریمی تایید کرد که از روند کلی فیلم ناراضی است. پس از آن بود که سونی تصمیم گرفت مرد عنکبوتی را دوباره راه اندازی کند و اندرو گارفیلد را در نقش پیتر پارکر متفاوت با داستان و خط داستانی کمی متفاوت انتخاب کند.

ان هتوی اخیرا فیلم مهیج روان‌شناختی «Eileen» را بازی کرده که که اکنون در سینماها درحال اکران است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون


vتریلر جی تی ای ۶ و مراسم گیم آواردز | ویجی‌لاگ پلاس

چرا نسخه پی‌سی بازی GTA 6 معرفی نشده و دیرتر عرضه می‌شود؟ - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 13 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.