اچیومنت انیمیشن سریالی Among Us توسط سازنده Infinity Train در دست تولید است - شرکت آچومنت

انیمیشن سریالی Among Us توسط سازنده Infinity Train در دست تولید است

بنا به گزارش‌های رسانه Variety، انیمیشن سریالی Among Us قرار است سه سال بعد از سرگرم‌ کردن مخاطبان، تبدیل به محصول سینمایی شود که توسط شرکت CBS منتشر خواهد شد.

سری جدید انیمیشن قرار است بر اساس فرضیه‌های خود بازی اصلی ساخته شود؛ یعنی فریبکاری در بطن داستان قرار گیرد که به همه خدمه کشتی کشتی از پشت خنجر زده و باعث ایجاد هرج و مرج شود. سوال اینجا است که فریبکار انیمیشن سریالی Among Us چه کسی خواهد بود؟ پاسخ آن را قطعا تا پایان فصل متوجه می‌شویم.

مطلب پیشنهادی:۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنیدعید نوروز مینی سریال خوب چی ببینیم؟!
۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید

استودیوی بازی‌سازی اینراسلاث (Innersloth) که سازنده بازی Among Us هم شناخته می‌شود، در راه توسعه و تولید این پروژه سریالی کمک خواهد کرد. رهبر پروژه نیز اوون دنیس (Owen Dennis) خواهد بود که پیش از این، وظیفه نویسندگی و ساخت انیمیشن سریالی دیگر با نام Infinity Train را برعهده داشت و داستان قطاری را روایت می‌کرد بی وقفه در دنیاهای ناشناخته قدم می‌گذاشت. استودیوی تیت‌ماوس (Titmouse) که تاکنون پروژه‌های مختلفی نظیر Big Mouth و Star Trek: Lower Decks را تولید کرده، پشت این پروژه خواهد بود.

از زمانی که بازی Among Us برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ و زمان همه‌گیر شدن ویروس منحوس کویید-۱۹ در دست مخاطبان قرار گرفت و توانست برای مدت زمان‌های زیادی همه را سرگرم کند، استودیوی بازی‌سازی اینراسلاث برای توسعه بیشتر و محبوبیت فراتر، کارهای مختلفی انجام داد که اضافه کردن نسخه واقعیت مجازی این بازی یکی از آن‌ها بود. حتی سازنده مانگای داستانی مربوط به این محصول را هم منتشر کرد و در نهایت زمانی که قصد داشت نسخه دوم را بسازد، همه چیز را به نفع نسخه اصلی رها کرد.

بازی Among Us تنها محصولی‌ای است که به صورت اقتباسی در سایر بخش‌های صنعت سرگرمی مثل انیمیشن، فیلم و سریال و غیره فعال بوده که در راستای سریال The Last of Us یکی از محبوب‌ترین‌ها هم تلقی می‌شود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این سریال و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت شرکت آچومنت را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچاقتباسی آزاد از افسانه‌های کهن ایرانی
نگاهی به سریال مستوران – هیاهو برای هیچ


ویجی‌لاگ پلاس: دادگاه ایکس باکس و استارفیلد انحصاری پلی استیشن؟!

بازی Call of Duty می‌تواند باعث کوچ ۲۰٪ از بازیکنان به ایکس باکس شود - شرکت آچومنت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 28 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.