اچیومنت انویدیا: پی‌سی گیمینگ همیشه بهتر از کنسول‌ها خواهد بود - شرکت آچومنت

جف فیشر نظر خود را در دادگاه مایکروسافت ابراز کرد

انویدیا: پی‌سی گیمینگ همیشه بهتر از کنسول‌ها خواهد بود

جف فیشر، نائب رئیس انویدیا، در ویدئو ضبط شده‌ای که برای دادگاه مایکروسافت و FTC ارسال شده بود گفت پی‌سی گیمینگ همیشه بهتر از کنسول‌ها خواهد بود.

وکیل FTC از فیشر در مورد بحث‌های قبلی انویدیا با CMA، به ویژه آینده بازی‌های ابری و سرویس استریم آن GeForce Now سوال کرد. او جواب داد که سرویس nVidia بازار موجود بازی‌ها را هم‌نوع‌ خواری نخواهد کرد.

به گفته فیشر، کاربران معمولا از «سیستم‌های پایین‌رده و ناسازگار» برای دسترسی به بازی‌ها استفاده می‌کنند. او معتقد است که دسترسی‌پذیری، گیمرهای جدید را به پیشرفته‌ترین سطح بازی‌های پی‌سی می‌آورد و بازی‌های ابری بخشی از آن است.

مطلب پیشنهادی:ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟ [تماشا کنید]

انویدیا با خرید اکتیویژن بلیزارد مایکروسافت مخالف بود تا اینکه سازنده ایکس‌ باکس در اوایل سال میلادی جاری قراردادی را برای آوردن بازی‌های پی‌سی Xbox به سرویس GeForce Now منعقد کرد.

FTC در ادامه پرسید که آیا بازی‌های ابری انویدیا تجربه‌ای برتر را به ایکس باکس ارائه می‌دهد یا خیر و فیشر جواب داد که مشابه یا بهتر از تجربه ایکس باکس است. او گفت:

من معتقدم که ما توانایی یک سطح خدماتی [خوب] را داریم که بهتر از سرویس پلی‌ استیشن است.

انویدیا

فیشر در مورد بازی‌های ابری به عنوان یک دسته گفت که در نهایت موفق خواهد بود. او می‌گوید که این موضوع به نحوه دسترسی‌پذیری به محتوا بستگی دارد، اما «اعتقاد راسخ» دارد که بازی‌های ابری آینده‌ای سودآور دارند.

همانطور که در روزهای قبلی شاهد بودیم، مایکروسافت نمی‌خواست محتوای انحصاری خود را در GeForce Now عرضه کند. مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی Xbox در سال ۲۰۲۱ گفته بود: «اصلا راه ندارد».

هر چند بوتی اکنون می‌گوید احساس متفاوتی دارد. با این حال، در نهایت جف فیشر اذعان کرده که با خرید پیشنهادی اکتیویژن بلیزارد مخالفتی ندارد.

تاکنون اخبار و گزارش‌های بسیار زیادی از دادگاه مایکروسافت با FTC فاش شده است. برای اطلاع پیدا کردن از آخرین اخبار مربوط به آن، می‌توانید علاوه بر دنبال کردن کانال تلگرام شرکت آچومنت، صفحه مایکروسافت در وب‌سایت ما را بررسی کنید.

مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


کیک یا توییچ؟ کدوم برنده میشه؟!

هزینه ساخت The Last of Us 2 و Horizon Forbidden West فاش شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.