اچیومنت افترافکت چیست ?? - شرکت آچومنت

Adobe After Effects یک نرم افزار نرم افزاری برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های ویژه است که در ویدئو، محتوای آنلاین و ارائه ها استفاده می شود. افتر افکت در هر دو رایانه Mac OS و Windows در دسترس است. افتر افکت به طور گسترده ای در پس پروداکشن تلویزیون و فیلم برای ایجاد جلوه های ویژه، انیمیشن و ترکیب ویدئو استفاده می شود. پروژه‌هایی که با استفاده از افترافکت ایجاد می‌شوند را می‌توان در پخش تلویزیون، ویدیو، روی وب، نمایشگرهای داخل فروشگاه و کیوسک‌ها استفاده کرد. افتر افکت بخشی از Adobe Creative Cloud است.

از After Effects می توان برای طراحی عناوین، ایجاد شخصیت های کارتونی و اعمال انیمیشن استفاده کرد. اگرچه می تواند همه این کارها را انجام دهد، اما مانند نرم افزار ویرایش ویدیو نیست. این برنامه بهتر است برای اعمال افکت‌ها پس از ویرایش فیلم یا ایجاد انیمیشن و گرافیک حرکتی از اشیاء ثابت دیگر استفاده شود. این ابزاری برای داستان گویی است، ایجاد موشن گرافیک های جذاب بصری که در هر رسانه ای ادغام می شود تا ارائه، داستان، تصویر یا حالت را بهبود بخشد.

نحوه استفاده از After Effects

کاربردهای اولیه افترافکت به سه دسته انیمیشن، افکت و ترکیب بندی تقسیم می شوند.

نوع انیمیشنی که افتر افکت بیشتر برای آن استفاده می شود به عنوان Motion Graphics شناخته می شود که شامل ایجاد حرکت و حرکت اجسام ثابت سنتی مانند لوگو، متن و سایر عناصر گرافیکی است.

نوع افکت‌ها که گاهی جلوه‌های بصری (VFX) نامیده می‌شوند، از فیلم و ویدیو به خوبی شناخته شده‌اند. افزودن برف به یک صحنه ویدیویی، ایجاد آتش یا آب، تبدیل شدن اجسام به مایع همگی نمونه هایی از افکت هستند. می توانید از After Effects برای ایجاد این جلوه های بصری از ویدیوی خود استفاده کنید.

افتر افکت همچنین برای ترکیب دیجیتال استفاده می شود، که شامل مونتاژ چندین ویدیو در یک محصول واحد است. چه فیلم‌ها روی هم قرار بگیرند یا در گوشه‌های جداگانه‌ای از صفحه باشند، افتر افکت امکان ادغام چندین ویدیو را با استفاده از ترکیب‌بندی با یکدیگر فراهم می‌کند.

نرم افزار ادوبی افترافکت

چه کسی از After Effects استفاده می کند

افتر افکت توسط هنرمندان بصری، انیماتورها، آژانس های تبلیغاتی، هنرمندان ویدئو، ویرایشگرهای ویدئو، طراحان بصری، متخصصان رسانه های اجتماعی، تولیدکنندگان ویدئو، طراحان گرافیک متحرک، متخصصان UX و انیماتورها استفاده می شود. کسب مهارت در After Effects از آموزش عمیق و استفاده عملی ناشی می شود.

After Effects نرم افزار استاندارد صنعتی برای ایجاد جلوه های بصری و موشن گرافیک است و می توان آن را به تنهایی یا به عنوان بخشی از Adobe Creative Cloud خریداری کرد. کسب مهارت در برنامه After Effects از آموزش عمیق و استفاده عملی حاصل می شود.

افتر افکت برای گرافیک تلویزیون، فیلم و ویدیو

افتر افکت به عنوان یک برنامه برای متخصصان گرافیک شروع به ساخت ویدیو با کیفیت بالا برای پخش در تلویزیون کرد و هنوز هم ابزار مهمی برای متخصصان طراحی پخش است. تقریباً به هر مرکز پس از تولید، آژانس تبلیغاتی یا استودیوی طراحی گرافیک حرکتی در نیویورک بروید و خواهید دید که از After Effects برای ایجاد محتوای اصلی برای ویدیو مانند یک سوم پایین‌تر، ضربه‌گیرها، آگهی‌های تبلیغاتی و عنوان‌ها استفاده می‌شود. بسیاری از متخصصان ویدیو آن را ابزاری ضروری در کار روزانه خود برای ایجاد موشن گرافیک و ترکیب بندی می دانند. در واقع، می‌توانید آن را در شبکه‌های نیویورک مانند MTV، NBC، Spike، truTV و Food Network مشاهده کنید، جایی که برای تولید بسته‌های گرافیکی و طراحی حرکتی خیره‌کننده، با کیفیت بالا و سریع و مقرون به صرفه استفاده می‌شود.

افتر افکت برای ایجاد محتوای وب

شرکت ها در هر اندازه ای از اینترنت به عنوان ابزار بازاریابی و روابط عمومی استفاده می کنند و یک رسانه عالی برای نمایش موشن گرافیک های با کیفیت بالا ایجاد شده با استفاده از افتر افکت است.

چه محتوای ایجاد شده توسط کاربر در YouTube و Vimeo به اشتراک گذاشته شود، چه محتوای سطح حرفه ای که برای Netflix و Hulu ایجاد شده است، After Effects جایگاهی در تولید محتوای آنلاین دارد.

افتر افکت برای گرافیک ارائه

نمایشگرهای دیجیتال، مانند تلویزیون های با کیفیت بالا، مانیتورها و پروژکتورها، از دیگر قسمت هایی هستند که موشن گرافیک در آنها نمایش داده می شود. چه به بانک Midtown NYC بروید و یک نمایشگر با لوگوی متحرک ببینید یا در یک بازی NY Rangers در مدیسون اسکوئر گاردن شرکت کنید و انیمیشن را روی تابلوی امتیاز ببینید، در حال مشاهده After Effects در عمل هستید. افتر افکت برای افزودن تاثیر به اشیاء ثابت دیگر استفاده می شود. این همچنین می تواند شامل ارائه های شرکتی با انیمیشن برای اسلایدها، نمودارها و نمودارها باشد. با گسترش و مقرون به صرفه بودن تلویزیون‌های با کیفیت بالا و سایر نمایشگرهای دیجیتال، بسیاری از مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مدارس و حتی پایگاه‌های نظامی از موشن گرافیک برای اطلاع‌رسانی و سرگرمی استفاده می‌کنند.

After Effects Creative Cloud (CC)

Adobe After Effects CC نرم افزار استاندارد صنعتی برای جلوه های بصری و موشن گرافیک است. این بخشی از Adobe Creative Suite مبتنی بر اشتراک است. CC مخفف کلمه Creative Cloud است و به طور خودکار برای کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. این همکاری همچنین استفاده از سایر برنامه های Adobe را در صورت نیاز آسان تر می کند. CC همچنین به همگام سازی تنظیمات شما اجازه می دهد تا از آن در هر رایانه ای در هر نقطه از جهان استفاده کنید. اگرچه برنامه را می توان به صورت محلی ذخیره کرد، اما اشتراک باید فعال باشد تا به روز رسانی ها را دریافت کند و همه عملکردها را داشته باشد. اشتراک ها را می توان در هر زمان لغو کرد.

آنچه با افترافکت ایجاد می شود

به عنوان یک ابزار خلاقانه و فنی برای ویدئو، جلوه‌ها و ترکیب‌بندی، می‌توان از آن برای ساخت، ایجاد و سبک‌سازی فیلم‌های دو بعدی در یک فضای سه بعدی استفاده کرد. افتر افکت می تواند برای طراحی عناوین، ایجاد شخصیت های کارتونی دوبعدی، ادغام فیلم ها با هم در یک مجموعه واحد از تصاویر متحرک، متحرک سازی آرم های ثابت و متن استفاده شود. افتر افکت مشابه نرم افزار ویرایش ویدیو نیست، زیرا معمولاً برای اعمال جلوه ها پس از ویرایش فیلم یا ایجاد موشن گرافیک مستقل استفاده می شود.

تاریخچه افترافکت

Adobe After Effects در سال ۱۹۹۳ اختراع شد و در اصل از شرکت علم و هنر (COSA) در رود آیلند ساخته شد. این فقط برای رایانه‌های مبتنی بر مک در دسترس بود و از نظر قابلیت‌های محدود بود، که شامل ترکیب لایه‌ای با ماسک، افکت، تبدیل‌ها و فریم‌های کلیدی بود.

نسخه های افتر افکت

افترافکت نسخه ۱٫۰ و ۱٫۱ توسط COSA به ترتیب در ژانویه ۱۹۹۳ و مه ۱۹۹۳ منتشر شد.

نسخه بعدی After Effects 2.0 در سال ۱۹۹۴ بود که توسعه توسط شرکت Aldus انجام شد. این نسخه تاری حرکت، رندر چند ماشینی و پنجره طرح‌بندی زمانی را اضافه کرد. نسخه های بعدی ۲٫۰٫۱، ۳٫۰ و ۳٫۱ در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ منتشر شد.

Adobe Aldus را در جولای ۱۹۹۳ خریداری کرد و اولین نسخه Adobe After Effects نسخه ۳٫۰ بود.

در می ۱۹۹۷ با نسخه ۳٫۱ اولین نسخه ویندوز همراه با ترجمه های فرانسوی و آلمانی منتشر شد. در نوامبر همان سال، خروجی انیمیشن GIF و افکت Path Text به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

نسخه ۴٫۰ در ژانویه ۱۹۹۹ منتشر شد و تعدادی بهبود از جمله جلوه های صوتی و تبدیل، پنجره های زبانه ای، زمین بازی ذرات، لایه های تنظیم، خط کش ها و راهنماها، واردات برتر، پشتیبانی از لایه های Illustrator و رنگ های برچسب در جدول زمانی اضافه شد. این همچنین اولین مک دوتایی بود و انتشار ویندوز این برنامه

نسخه ۴٫۱ در دسامبر همان سال دنبال شد و جلوه های کانال سه بعدی، لایه های توالی، پشتیبانی از تصویر ۳۰۰۰۰×۳۰۰۰۰ و سایر پیشرفت ها را اضافه کرد.

۵٫۰ در آوریل ۲۰۰۱ منتشر شد و زنگ ها و سوت های اصلی را اضافه کرد. این مقدمه واردات ماسک برداری فتوشاپ ۶، واردات پی دی اف، سوئیچ انفرادی، ۱۶ بیت در هر رنگ کانال، پلاگین های Atomic Power، لایه ها و چراغ های سه بعدی، پیش نمایش های پویا و موارد دیگر بود.

در ژانویه ۲۰۰۲، نسخه ۵٫۵ منتشر شد و اولین نسخه OS X بود. خروجی RealMedia، مجموعه Zaxwerks 3D Invigorator Classic، پالت افکت‌ها، وارد کردن داده‌های دوربین و نماهای سه بعدی متعدد را اضافه کرد.

نسخه ۶٫۰ در آگوست ۲۰۰۳ منتشر شد. با این نسخه لایه های متنی قابل ویرایش فتوشاپ، رنگ، اسکریپت، لایه های متن و انیمیشن، Keylight، Scribble، Dust و amp. Scratch و Open GL پشتیبانی می کند. نسخه ۶٫۵ در ژوئن ۲۰۰۴ با پیشرفت های جزئی منتشر شد.

در ژانویه ۲۰۰۶، نسخه ۷٫۰ منتشر شد که پشتیبانی از Adobe Bridge، مدیریت رنگ نمایشگر، ایجاد فایل فتوشاپ، تاری هوشمند، پیوند پویا با Premiere Pro، timewarp، صدای ۳۲ بیتی و اولین نسخه اسپانیایی را اضافه کرد. نسخه های ایتالیایی

معرفی CS3 با نسخه ۸٫۰ در جولای ۲۰۰۷، اضافه شدن مدیریت رنگ کامل، و اولین نسخه جهانی باینری اینتل مک ارائه شد. CS3 (8.0.2) در فوریه ۲۰۰۸ منتشر شد و آخرین نسخه Mac PowerPC بود.

CS4 در سپتامبر ۲۰۰۸ با به‌روزرسانی‌هایی در ماه مه ۲۰۰۹ و اکتبر ۲۰۱۰ منتشر شد. CS5 نیز در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. نسخه CS5 64 بیتی بومی را در OS X و Windows اجباری کرد. CS5 چهار به روز رسانی داشت.

CS6 در آوریل ۲۰۱۲ منتشر شد و به همراه پیشرفت های دیگر از Final Cut Pro وارد شد. وارد کردن لایه سه بعدی PSD زنده حذف شد. CS6 2 ارتقا داشت.

اولین نسخه CC در ژوئن ۲۰۱۳ معرفی شد که Maxon Cinema 4D Lite & ادغام Cinewar3e، Refine Soft Matte، snapping لایه و Warp Stabilizer VFX. به‌روزرسانی‌های اضافی در اکتبر ۲۰۱۳ و دسامبر ۲۰۱۳، OS 10.9 و amp; پشتیبانی از شبکیه چشم، پیوند ویژگی، ردیاب ماسک، ایجاد خودکار پوشه‌ها برای دنباله‌های تصویر، و سایر پیشرفت‌های کوچک کیفیت.

CC2014 در ژوئن ۲۰۱۴ منتشر شد. این شامل توانایی وارد کردن فیلم RAW سونی، MPEG-4 SStp، و پیش نمایش ویدئو بر روی یک مانیتور خارجی با مرکوری Transmit بود. این نیز دو ارتقا در سپتامبر و دسامبر داشت.

CC2015 در نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شد و در ژانویه ۲۰۱۶ و ژوئن ۲۰۱۶ به‌روزرسانی شد.  انتشار CC2017 در نوامبر ۲۰۱۶ پروژه‌های Creative Cloud Team را معرفی کرد. ارتقاء در CC2017 به پروژه های تیم اجازه داد تا به صورت محلی ذخیره شوند. دومین ارتقاء سال ۲۰۱۷ در آوریل ۲۰۱۷ منتشر شد و به Lumetri Scopes، لرزش دوربین و بهینه سازی های متعدد GPU اضافه شد.

After Effects CC 2020 در ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد و شامل بهبود عملکرد و اضافه کردن Content Aware Fill برای ویدیو بود، چیزی که قبلاً در برنامه فتوشاپ Adobe موجود بود. سه به‌روزرسانی موقت برای نسخه CC 2020 After Effects وجود داشت که قابلیت‌های افزایشی را اضافه می‌کرد.

After Effects CC 2021 در مارس ۲۰۲۱ منتشر شد و پیش‌نمایش پیش‌نویس بی‌درنگ پروژه‌های سه بعدی و قابلیت‌های تیمی اضافی را اضافه کرد.

After Effects CC 2022 در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد. این نسخه شامل تغییرات زیادی در رندر و صف رندر بود.

 

فرمت های فایل افتر افکت

After Effects CC می تواند فرمت های فایل خاصی را وارد و صادر کند. همچنین کدک هایی (افزونه های شخص ثالث) وجود دارند که می توانند این فهرست را گسترش دهند. برای وارد کردن یک فایل QuickTime یا AVI، کدک باید روی رایانه موجود باشد. پیام های خطای دریافتی معمولاً به این معنی است که کدک باید نصب شود. اینها فرمت‌های فایل فعلی هستند که در هر دسته پشتیبانی می‌شوند:

سمعی

این فایل های صوتی را می توان وارد و صادر کرد:

کدگذاری صوتی پیشرفته (AAC، M4A)؛ فرمت فایل تبادل صوتی (AIF، AIFF)؛ MP3 (MP3، MPEG، MPA، MPA، MPE)؛ و شکل موج (WAV)؛

تصاویر ثابت

این پسوند تصاویر ثابت را می توان وارد و صادر کرد. توجه: می‌توانید فایل‌هایی با هر فرمت تصویر ثابت را به‌صورت توالی وارد کنید.

Adobe Photoshop (PSD)؛ Cineon (CIN، DPX)؛ IFF (IFF، TDI)؛ JPEG (JPG، JPE)؛ OpenEXR (EXR)؛ گرافیک شبکه قابل حمل (PNG)؛ درخشندگی (HDR، RGBE، XYZE)؛ SGI (SGI، BW، RGB)؛ تارگا (TGA، VDA، ICB، VST)؛ و TIFF (TIF).

این فایل‌های تصاویر ثابت فقط برای وارد کردن به After Effects هستند:

Adobe Illustrator (AI، EPS، PS)؛ Adobe PDF (PDF)؛ بیت مپ (BMP، RLE، DIB)؛ دوربین خام (TIF، CRW، NEF، RAF، ORF، MRW، DCR، MOS، RAW، PEF، SRF، DNG، X3F، CR2، ERF)؛ CompuServe GIF (GIF)؛ RLA/RPF گسسته؛ ElectricImage (IMG، EI)؛ پست اسکریپت محصور شده (EPS)؛ داده های دوربین مایا (MA)؛ و PCX.

ویدئو و انیمیشن

این فایل های ویدئویی را می توان وارد و صادر کرد:

۳GPP (3GP، ۳G2، AMC)؛ GIF متحرک (GIF)؛ DV; چارچوب رسانه باز (OMF)؛ QuickTime (MOV)؛ و ویدیو برای ویندوز (AVI).

این فایل های ویدیویی فقط وارد می شوند:

Adobe Flash Player (SWF)؛ Adobe Flash Video (FLV،  F4V)؛ AVCHD (M2TS)؛ فرمت تبادل رسانه (MXF)؛ MPEG-1 (MPG، MPE، MPA، MPV، MOD)؛ MPEG-2 (MPG، M2P، M2V، M2A، M2T)؛ MPEG-4 (MP4،  M4V)؛ ویندوز مدیا (WMV، WMA)؛ و XDCAM HD/XDCAM EX (MXF، MP4)

فایل های پروژه

این فایل ها را می توان وارد و صادر کرد، به استثنای Advanced Authoring Format (AAF) که فقط وارداتی است.

پروژه Adobe After Effects XML (AEPX)؛ Adobe Premiere Pro (PRPROJ)؛ وارد کننده سینما ۴ بعدی

فرمت های فایل CMYK

فایل های زیر که از فضای رنگی CMYK استفاده می کنند را می توان از طریق After Effects وارد کرد:

Adobe Photoshop (.PSD)؛ Adobe Illustrator (.AI); و پست اسکریپت محصور شده (.EPS). سپس فایل ها به RGB تبدیل می شوند.

توجه: افتر افکت نمی تواند یک نمایه رنگ ورودی به فایل هایی که از فضاهای رنگی غیر RGB استفاده می کنند، مانند CMYK، مدیریت رنگ محدود، اختصاص دهد. باید تمام تلاش خود را برای تبدیل فایل ها به RGB قبل از وارد کردن انجام داد.

فرمت های فایل ۱۶-bpc و ۳۲-bpc

در حالی که افتر افکت می تواند در ۱۶ و ۳۲ بیت در هر کانال کار کند، اکثر فرمت های فایل های ویدئویی و انیمیشن و کدک ها تنها از ۸ بیت بر پیکسل پشتیبانی می کنند. گردش‌های کاری متقابل معمولی برای رنگ‌هایی با عمق بیت بالاتر شامل رندر کردن به دنباله تصویر ثابت به جای یک فایل ویدیویی یا انیمیشن است. فرمت‌های تصویر ثابتی که از ۱۶ بیت‌پیچ پشتیبانی می‌کنند و افتر افکت می‌تواند شامل PSD، PNG، TIFF، IFF و SGI باشد. فرمت هایی که از ۳۲ bpc پشتیبانی می کنند عبارتند از PSD، EXR، HDR و TIFF.

کدک‌های ویدیویی که از ۱۰ bpc پشتیبانی می‌کنند با سخت‌افزاری مانند کارت ضبط یا نرم‌افزاری مانند Adobe Premiere Pro ارائه می‌شوند. می‌توانید فایل‌های YUV AVI غیرفشرده ۱۰ بیت‌پی‌سی ایجاد شده در Adobe Premiere Pro را به پروژه‌های افتر افکت RGB 16 بیت‌پیچ وارد کنید. همچنین می‌توانید از After Effects با فشرده‌سازی ۱۰bpc YUV رندر بگیرید.

نحوه یادگیری افترافکت

چندین راه برای یادگیری افترافکت وجود دارد، از جمله در کلاس درس، آنلاین، و از طریق ویدئو و آموزش.

یادگیری افترافکت در کلاس درس

موسسات و مراکز آموزشی محلی برای افرادی که در یک محیط کلاس درس بهتر یاد می گیرند، آموزش عملی ارائه می دهند. کلاس های افتر افکت بر اساس برنامه زمانی مشخصی برگزار می شود و توسط یک مربی زنده ارائه می شود. این اجازه می‌دهد تا نمایش‌های بی‌درنگ، پروژه‌های تعاملی، و به سوالات پاسخ داده شوند. شرکت کنندگان کلاس روی کامپیوتر کار می کنند و یک کتاب درسی به همراه پروژه هایی برای تجربیات عملی دریافت می کنند. دوره های افتر افکت در بسیاری از شهرها از جمله بوستون و همچنین نیویورک و همچنین فیلادلفیا در دسترس است. . یک بوت کمپ افتر افکت فرصتی عمیق برای یادگیری جلوه‌ها و گرافیک‌های متحرک فراهم می‌کند، در حالی که دوره‌های ویرایش ویدیو به صورت جداگانه < /span> یک فرو رفتن عمیق در ویدیوی دیجیتال ارائه می دهد. بوت کمپ ویرایش ویدیو ترکیبی از یادگیری After Effects با مهارت های مربوط به ویرایش ویدیو و کمک به کاریابی، یا گواهی ویرایش ویدیوی چند هفته ای آموزش موشن گرافیک و انیمیشن را تعریف کنید. یک

آموزش آنلاین افترافکت

یادگیری آنلاین گزینه دیگری برای کسانی است که تصمیم به یادگیری افترافکت دارند. این راه حل برای آن دسته از افرادی است که نیاز دارند ممکن است نتوانند در کلاس درس شرکت کنند. این دوره های آموزشی آنلاین افتر افکت جلسات زنده گروهی کوچکی هستند که از طریق یک کنفرانس وب ارائه می شوند. در این تنظیمات، آنها همچنین از طریق بحث و گفتگو و چت زنده با مربی تعامل دارند.

آموزش خصوصی افترافکت

بسیاری از کسب و کارها این گزینه را به عنوان انگیزه ای برای حفظ کارمندان خود ارائه می دهند. این نیز یک گزینه مناسب است زیرا این آموزش ها می توانند دقیقاً به آنچه دانش آموزان نیاز دارند تنظیم شوند.

آموزش افترافکت خودیاری

تعدادی آموزش ویدیویی و کتاب در مورد افترافکت وجود دارد که می تواند یادگیری این برنامه را تقویت کند. این همچنین به شما امکان می دهد با سرعت خود یاد بگیرید که می تواند مفید باشد.

افتر افکت مک در مقابل ویندوز

Puget Systems، یک راه حل سفارشی برای کسب و کار رایانه، آزمایشی را برای تعیین تفاوت های After Effects در مک و ویندوز انجام داد. سیستم های تست:

مک پرو (اواخر ۲۰۱۳)؛ Intel Xeon 2.7-3.5 گیگاهرتز؛ Intel Core i7 6900K 3.2 گیگاهرتز.

سیستم عامل برای افترافکت: Mac OS Sierra. ویندوز ۱۰ پرو ۶۴ بیتی

نرم افزار: After Effects CC 2017.1

هر دوی این سیستم ها تک درایو بودند. این آزمایش ها با پروژه های انیمیشن استاندارد و همچنین فایل های ویدیویی ۴K با استفاده از افکت هایی مانند Lumetri Color انجام شد. آنها همچنین ردیابی حرکت را با هر دو فیلم ۱۰۸۰ p و ۴K آزمایش کردند. نتایج:

پیش نمایش RAM

در هیچ رزولوشن پیش‌نمایش تفاوت زیادی بین این دو وجود نداشت، اما ویندوز در رزولوشن سه‌ماهه تقریباً ۸ درصد سریع‌تر، در وضوح نصف ۴ درصد و در وضوح کامل ۱۵ درصد سریع‌تر بود.

پیش نمایش RAM – Lumetri Color

تفاوت قابل توجهی بین Metal و Open CL در مک پرو وجود نداشت، اما رایانه شخصی بسیار سریعتر بود. در وضوح کامل، عملکرد MAC Pro بدتر شد.

ردیابی حرکت

ویندوز در پروژه ۱۰۸۰ چند ثانیه سریعتر بود که ۷ درصد سود است. با این حال، در ۴K، رایانه شخصی ۲۲٪ سریعتر بود. به طور کلی، ۱۵ درصد افزایش عملکرد با استفاده از ویندوز وجود داشت.

نتیجه این بود که نسخه فعلی ویندوز در هنگام استفاده از افتر افکت سریعتر از مک است.

هزینه افترافکت چقدر است

هزینه نسخه مستقل After Effects CC تقریباً ۲۰ دلار در ماه است، یا برای دسترسی به همه برنامه‌های Creative Cloud، از جمله After Effects، هزینه‌ها تقریباً ۵۰ دلار در ماه است. افتر افکت فقط با اشتراک به عنوان بخشی از Creative Cloud در دسترس است. به عنوان محصول بسته بندی شده با مجوز طولانی مدت فروخته نمی شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 29 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 18 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.