اچیومنت اعضای استودیو سی دی پراجکت رد تشکیل اتحادیه دادند - شرکت آچومنت

اعضای استودیو سی دی پراجکت رد تشکیل اتحادیه دادند

اعضای استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به دیگر همکاران خود در صنعت ویدئو گیم لهستان پیوستند تا تشکیل اتحادیه دهند. 

اخیر CD Projekt Red در سه مرتبه مختلف کارمندان خود را اخراج کرده بود و به همین خاطر اعضای فعلی استودیو به دنبال بهبود استانداردهای محل کار و صنعت هستند، به گونه‌ای که قدرت قانونی داشته و نظر آن‌ها هم مهم باشد. صحبت درباره تشکیل اتحادیه زمانی جدی‌تر شد که سی دی پراجکت رد ۹٪ از کارکنان خود (تقریبا ۱۰۰ نفر) را اخراج کرد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Libertyبسته الحاقی؟ با سی‌دی پراجکت تماس بگیرید
بررسی بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

مدیران استودیو سازنده ویچر و سایبرپانک اعلام کرده بودند که این تعدیل نیرو باعث می‌شود که کارایی تیم بیشتر شود. با این وجود اعضای فعلی CD Projekt Red باور دارند این کار استرس و ناامنی فوق العاده‌ای برای آن‌ها ایجاد کرد که بر سلامت روانشان تأثیر گذاشته بود. در نهایت آن‌ها برای بهبود اوضاع و در پاسخ به شرایط، تصمیم به ایجاد اتحادیه گرفتند.

بازی استودیو سی دی پراجکت

این تیم باور دارد که داشتن اتحادیه به معنای داشتن امنیت بیشتر، شفافیت، حفاظت بهتر و صدای قوی‌تر در مواقع بحران است. بنابر گزارش یوروگیمر استودیو سی دی پراجکت رد به IP OZZ، اتحادیه ملی لهستان، خواهند پیوست. این استودیو همچنین دفتری در کشور کانادا دارد که اعضای آن‌ قادر نیستند عضو اتحادیه IP OZZ باشند. 

با وجود اینکه مدیران CD Projekt Red از تشکیل این اتحادیه آگاه هستند، تاکنون به این موضوع واکنش نشان نداده‌ و برای جلوگیری از آن تلاش نکرده‌اند.  

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Editionاستیل برای انسان‌ها، نقره برای هیولاها و سکه‌ای برای گرالت!
بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition


بررسی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷: فنتوم لیبرتی

اعضای استودیو سی دی پراجکت رد تشکیل اتحادیه دادند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 9 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.