اچیومنت اشتراک ۱ دلاری گیم پس بازگشته است - شرکت آچومنت

اشتراک ۱ دلاری گیم پس بازگشته است

مایکروسافت تصمیم گرفته قیمت گیم پس را افزایش دهد، با این وجود اشتراک ۱ دلاری این سرویس دوباره بازگشته و شما فرصت استفاده از آن را دارید. 

تا چندی پیش گیم پس برای مشترکین تازه روی همه پلتفرم‌ها ۱ دلار قیمت داشت. با این وجود اکنون تنها پی‌سی‌بازان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، مگر اینکه قصد خرید اشتراک Game Pass Ultimate را داشته باشد. باید اشاره کنیم که پس از یک ماه قیمت سرویس برای شما استاندارد می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]

قیمت Game Pass روی پی‌سی همچنان ۱۰ دلار باقی مانده، اما برای ورژن التیمیت آن باید ۱۷ دلار هزینه کنید. مایکروسافت یک تغییر قابل توجه در تبدیل اشتراک ایکس باکس گلد به گیم پس ایجاد کرده و دیگر نسبت آن‌ها ۱:۱ نیست. اگر ۹۰ روز اشتراک گلد داشته باشد، با نسبت ۳:۲ جدید پس از تبدیل تنها ۶۰ روز Game Pass Ultimate برای شما باقی می‌ماند. 

گیم پس

Game Pass Ultimate گران‌ترین سرویس ایکس باکس محسوب می‌شود که به شما اجازه دسترسی به بازی‌های گیم‌پس، ایکس باکس گلد، EA Play و کلاود گیمینگ را می‌دهد. بد نیست به بازی‌های جدید این سرویس نیز اشاره داشته باشیم که Need for Speed Unbound و Grand Theft Auto V مهم‌ترین آن‌ها هستند. 

مایکروسافت همچنین با کپکام قراردادی بسته تا اجازه دهد بازی جدید Exoprimal از همان روز اول عرضه روی سرویس گیم‌پس در دسترس قرار گیرد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


بازی‌ هایی که گرافیکشون هم نجاتشون نداد!

اشتراک ۱ دلاری گیم پس بازگشته است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 8 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.