اچیومنت استیون ین با رابرت پتینسون در فیلم جدید کارگردان «انگل» همبازی شد - شرکت آچومنت

استیون ین با رابرت پتینسون در فیلم جدید کارگردان «انگل» همبازی شد

چندین ماه پیش تایید شد که بونگ جون هو، کارگردان فیلم انگل (Parasite) درحال مذاکره با برادران وارنر برای ساخت یک فیلم اقتباسی علمی‌تخیلی بوده و رابرت پتینسون نیز در آن حضور دارد. اخبار جدید نشان می‌دهد استیون ین، که تجربه بازی در سریال مردگان متحرک را در کارنامه دارد، از دیگر بازیگران این فیلم است و با پتینسون هم‌بازی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

همانطور که در جریان هستید فیلم کره‌ای Parasite در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که داشت توانست در بخش‌های زیادی نامزد شود و حتی موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان در سال ۲۰۲۰ شد. بونگ جون هو و ین پیش از این نیز در سریال نتفلیکسی Okja (سال ۲۰۱۷) با یکدیگر همکاری داشتند. گویا وی قرار است کارگردانی یک فیلم علمی‌تخیلی را بر اساس کتاب Mickey7 نوشته ادوارد اَشتون برعهده داشته باشد.

این پروژه حول محور کلون‌های یکبار مصرف جریان دارد که برای استعمار سیارات دور فرستاده می‌شوند و بدون شک هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. خبر بهتر آن است که رابرت پتینسون قرار است در نقش هفتمین میکی ایفای نقش کند. به گزارش ددلاین این کارگردان موفق کره‌ای اواخر سال ۲۰۲۱ با نسخه خطی این کتاب آشنا شد و بسیار مورد توجه او قرار گرفت و از این رو تمام وقت خود را صرف این پروژه جدید کرده و برای آن برنامه‌های زیادی دارد.

علاوه بر پتینسون و ین، مارک رافلو، تونی کولت و نائومی آکی در این فیلم جدید و بدون عنوان بونگ جون هو به ایفای نقش می‌پردازند. هنوز جزییات دقیقی از نقش‌های این بازیگران منتشر نشده و تنها می‌دانیم که رابرت پتینسون قرار است ایفای نقش اصلی یا همان پروتاگونیست را برعهده داشته باشد.

در دیگر اخبار می‌خوانید که جردن پیل، کارگردان فیلم Nope که استیون ین در آن بازی می‌کند، سایتی را افتتاح نموده که به وقایع این فیلم اشاره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


بررسی گوشی ویکو T3

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 8 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.