اچیومنت استودیو Toys for Bob از اکتیویژن و مایکروسافت جدا شد - شرکت آچومنت

استودیو Toys for Bob از اکتیویژن و مایکروسافت جدا شد

صنعت بازی‌های به صورت مدام در حال تغییر است و اکنون مشخص شده که استودیو Toys for Bob از اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت جدا می‌شود. 

توسعه دهنده بازی‌های Crash Bandicoot 4: It’s About Time، سه‌گانه Spyro Reignited و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از این پس به عنوان یک استودیو مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به صورت خصوصی اداره می‌شود. بیانیه استودیو Toys for Bob اشاره می‌کند که اعضای تیم قصد بازگشت به ریشه‌های خود را دارند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Motorsportفورتزا، این بار نه در جایگاه نخست
بررسی بازی Forza Motorsport

البته این احتمال وجود دارد که این توسعه دهنده برای بازی بعدی خود با مایکروسافت همکاری کند و رابطه Toys for Bob با اکتیویژن و ردموندی‌ها همچنان خوب است. پروژه بعدی این استودیو هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هنوز با معرفی آن فاصله زیادی داریم. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از این بازی در اختیار ما قرار ندارد و باید منتظر رونمایی رسمی از آن باشیم. 

استودیو Toys for Bob

باید به این نکته اشاره کنیم که ماه پیش ۸۶ عضو از Toys for Bob اخراج شده بودند که بخشی از تعدیل نیرو ۱۹۰۰ نفری مایکروسافت بود. با این وجود Toys for Bob حالا مستقل شده، اما احتمال بازگشت این افراد زیاد نیست و گسترش استودیو در برنامه فعلی مدیران جایی ندارد. 

طبق گزارشات از قبل منتشر شده، دفتر Toys for Bob در شهر نواتو تعطیل شده بود تا به مکان دیگری با هزینه‌های کمتر منتقل شوند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield


چه بلایی سر درایور اومد؟

استودیو Toys for Bob از اکتیویژن و مایکروسافت جدا شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 18 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 1 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.