اچیومنت استودیو Media Molecule حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند - شرکت آچومنت

استودیو Media Molecule حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند

طبق یک گزارش جدید، Media Molecule، توسعه‌دهنده Dreams و LittleBigPlanet، حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند.

GLHF Sports Illustrated گزارش داد که استودیو روز گذشته یک جلسه داخلی برگزار کرد و به کارکنان گفت که قصد دارد حدود ۲۰ نفر از ۱۳۵ کارمندان خود را اخراج کند.

این خبر یک ماه پس از پایان پشتیبانی از Dreams منتشر شد که در آوریل ۲۰۱۹، قبل از لانچ رسمی در فوریه ۲۰۲۰، در حالت دسترسی اولیه عرضه شده بود. پس از انتشار این گزارش، استودیو در بیانیه‌ای رسمی این خبر را تایید کرد.

Media Molecule

مطلب پیشنهادی:مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل جدید پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟

در مقاله‌ای که در اوایل سال جاری در وب‌سایت رسمی بازی منتشر شد، استودیو توضیح داد که «تصمیم سختی برای توقف پشتیبانی از Dreams پس از ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ گرفته تا تمرکز خود را به یک پروژه جدید هیجان‌انگیز معطوف کند».

بازیکنان هنوز هم می‌توانند بازی را تجربه کنند، محتوا ایجاد کنند و در بازی به اشتراک بگذارند، اما به‌روزرسانی بیشتری دریافت نخواهد کرد. طرفداران همچنین اکنون محدودیت فضای ذخیره سازی ۵ گیگابایتی برای هر گونه خلاقیت جدید دارند.

اخراج کارکنان Media Molecule جدیدترین مورد از یک رشته طولانی اخراج انبوه بازی‌سازان بوده که در سراسر صنعت در سال جاری رخ داده است.

استودیو Media Molecule حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند - شرکت آچومنت

اوایل ماه اکتبر گزارش شد که Telltale Games تعدادی از کارمندان خود را اخراج می‌کند و بخش قابل توجه‌ای از کارکنان Team17 به عنوان بازسازی شرکت، از کار بیکار خواهند شد.

ماه گذشته اعلام شد که اپیک گیمز ۱۶ درصد از کارکنان خود را که شامل «حدود ۸۳۰ کارمند» است، اخراج خواهد کرد. در اوایل سال جاری، مایکروسافت برنامه‌های خود برای اخراج تقریباً ۱۰ هزار کارمند را تایید کرده بود.

اخراج‌ها اخیراً در تعدادی دیگر از شرکت‌ها از جمله Unity، Riot Games، Blizzard، Crystal Dynamics، Bioware و Striking Distance نیز رخ داده بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
بررسی بازی God of War Ragnarok


ویجی‌لاگ پلاس:‌ عملکرد عالی اسپایدرمن ۲ و سوپر ماریو واندر

کمتر از ۱٪ مشترکین نتفلیکس روی این پلتفرم به صورت روزانه بازی می‌کنند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 25 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.