اچیومنت استودیو سازنده Stray Souls هم تعطیلی خودش را اعلام کرد - شرکت آچومنت

استودیو سازنده Stray Souls هم تعطیلی خودش را اعلام کرد

به دنبال بسته شدن کمپانی Versus Evil، استودیوی دیگری با نام Jukai (سازنده بازی ترسناک و شکست‌خورده Stray Souls) نیز قرار است به زودی بسته شود.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ شرکت آچومنت؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ
کوییز ۲۸ شرکت آچومنت؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟

به دنبال اخبار صبح امروز مبنی بر اینکه شرکت ناشر Versus Evil به صورت کامل تعطیل شده و منجر به از دست دادن مشاغل زیادی از افراد در حوزه بازی‌سازی شده است، اکنون تأثیر بیشتری در جاهای دیگر احساس می‌شود. استودیو بازی‌سازی Jukai به عنوان توسعه‌دهنده بازی Stray Souls که توسط Versus Evil منتشر شد، اعلام کرده است که درهای استودیوی خود را خواهد بست. جوکای متشکل از دو توسعه‌دهنده است که تصمیم گرفته‌اند راه‌های جداگانه‌ای را طی کنند.

استودیو سازنده Stray Souls هم تعطیلی خودش را اعلام کرد - شرکت آچومنت

در بیانیه استودیو Jukai آمده است:

پس از تامل زیاد و با توجه به اخبار امروز مبنی بر تعطیلی ناشر ما، تصمیم گرفتیم در اطلاع رسانی به شما تعلل نکنیم که استودیو Jukai را تعطیل می‌کنیم. شاید برخی از شما متوجه شده باشید که وب سایت ما مدتی است که کار نمی‌کند و ما مانند قبل فعال نبوده‌ایم. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، اما یکی از اصلی‌ترین آن‌ها این است که ما قربانی آزار و اذیت سایبری شده‌ایم، با استقبال ضعیفی از اولین پروژه خود یعنی Stray Souls مواجه شدیم و به دلیل فروش بد، کاملاً قادر به حفظ شرکت نبودیم، که منجر به این تصمیم شد.

می دانیم که شما انتظارات زیادی از Stray Souls داشتید، اما هرگز به شما اطلاع ندادیم که تنها دو نفر اصلی به همراه پرسنل قراردادی روی بازی کار می‌کنند. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا پروژه را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانیم، اما در تمام مدت، ما، کارکنان ناشر، سایر تیم‌های توسعه دهنده ناشر و نزدیکانمان دائماً توسط یک هکر آزاردهنده سایبری مورد حمله قرار می‌گرفتیم و برخی از شما، همانطور که جامعه بازی‌سازان ما نیز با پیام‌ها و ایمیل‌های ناخواسته عذاب کشیدند، عذاب کشیده‌‌اید! ما درک می‌کنیم که به دلایل واضح ذکر شده در بالا نمی‌خواهید به حمایت کردن فعال ما ادامه دهید. این موضوع اکنون در دست وکلای ما است، بنابراین نمی‌توانیم بیشتر از این در مورد آن صحبت کنیم، اما بدانید که با وجود بسته شدن استودیو، آن را رها نخواهیم کرد.

یک بار دیگر می‌خواهیم از همه شما که ما را حمایت کردید و با توجه به ناملایماتی که برای شما و ما پیش آمد و تسلیم نشدید تشکر کنیم. ما صمیمانه از همه به خاطر اعتماد به ما تشکر می‌کنیم. هیچ کس از استودیو جوکای اخراج نشده است زیرا ما هرگز به عنوان یک شرکت بزرگ عمل نکردیم و با هم تصمیم گرفتیم که هر کدام از ما راه خود را طی کنیم. استودیو جوکای متشکل از یک گروه واقعا شگفت‌انگیز و با استعداد بود که تا پایان به موفقیت پروژه ایمان داشتند. با وجود این خبر ناراحت‌کننده، Stray Souls در دستان شما باقی مانده است. در خاتمه می خواهیم اضافه کنیم که امسال نه تنها برای ما بسیار سخت بوده است و امیدواریم سال ۲۰۲۴ سال تغییرات مثبت در دنیای بازی‌سازی باشد، از همه کسانی که ما را حمایت کردند سپاسگزاریم.

همچنین بازی‌هایی هستند که قرار بود توسط Versus Evil منتشر شوند، از جمله Monolith: Requiem of the Ancients، Lil’ Guardsman، Tamarak Trail و Broken Roads که سرنوشت این بازی ها در حال حاضر نامعلوم است و تیم سازنده آینده خود را در نتیجه از دست دادن ناشر خود در سیاهی مطلق می‌بینند. ب هر حال در آینده باری دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Motorsportفورتزا، این بار نه در جایگاه نخست
بررسی بازی Forza Motorsport


ده تا از بازی‌هایی که با ذهن ما بازی می‌کنن 

Versus Evil ناشر بازی‌های مستقل رسما تعطیل می‌شود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 23 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.