اچیومنت استودیوی مارول جاناتان میجرز بازیگر کانگ فاتح را اخراج کرد - شرکت آچومنت

استودیوی مارول جاناتان میجرز بازیگر کانگ فاتح را اخراج کرد

طبق گزارش THR، جاناتان میجرز ضمن کنار گذاشته شدن از دنیای سینمایی مارول، از این استودیو هم اخراج شد.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ شرکت آچومنت؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ شرکت آچومنت؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟

گفته می‌شود تنها چند ساعت پس از اینکه هیئت منصفه‌ی منهتن، میجرز را مجرم اعلام کرد این اخراج صورت گرفت. فروردین ماه امسال بود که یک درگیری بین میجرز و شریک زندگی‌اش؛ گریس جباری رخ داد. میجرز هم بعد این اتفاق به علت آزار و اذیت، تهاجم و همچنین ضرب و شتم محاکمه شد و پس از سپری کردن جلسات دادگاه مختلف، بالاخره او مقصر شناخته شد.

میجرز تا پیش از این قضایا نقشی کلیدی در دنیای سینمایی مارول را بر عهده گرفته بود. او در نقش شخصیت شرور کانگ فاتح قرار بود تا تهدید بزرگ بعدی برای گروه انتقام‌جویان باشد. بدین ترتیب میجرز هم در هر دو فصل سریال «لوکی» حضور داشت و هم در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania ویلن اصلی داستان بود. او همچنین قرار بود نقش بسیار مهمی در فیلم Avengers: The Kang Dynasty که در ماه مه/می سال ۲۰۲۶ میلادی منتشر می‌شود، داشته باشد.

در همین راستا، نام فیلم Avengers: The Kang Dynasty نیز تغییر کرد و اکنون مارول آن را صرفا Avengers 5 می‌نامد. احتمالا در آینده شاهد نام جدیدی برای این فیلم باشیم.

جاناتان میجرز

استودیوی مارول قبلا هم به دلیل اختلافات و مشکلات مالی برخی از بازیگران را جایگزین کرده بود. برای مثال مارک روفالو جایگزین ادوارد نورتون در نقش هالک شد. با این وجود این اولین بار است که این استودیو بر سر مشکلات حقوقی یک بازیگر را از پروژه کنار می‌گذارد.

مدت کمی پیش از این اتفاقات، میحرز به‌خاطر نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز در فیلم‌های «کرید ۳»، Lovecraft Country و Da 5 Bloods یکی از برترین بازیگران در حال پیشرفت هالیوود محسوب می‌شد.

در حال حاضر سرنوشت جدیدترین فیلم این بازیگر که یک درام ورزشی به نام Magazine Dreams است و در جشنواره فیلم ساندنس در ژانویه ۲۰۲۳ نمایش داده شد، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. استودیوی سرچ لایت که توزیع‌کننده‌ی این اثر به شمار می‌رفت، مدتی قبل آن را از تقویم انتشار بیرون کشید و فعلا هم تاریخ انتشار مشخصی برای آن اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اندپیتر پارکر بیچاره!
۱۰ شخصیت که بیش از همه مایه‌ی آزار مرد عنکبوتی شده‌اند


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.