اچیومنت از نقشه بسته الحاقی جدید Forza Horizon 5 رونمایی شد - شرکت آچومنت

از نقشه بسته الحاقی جدید Forza Horizon 5 رونمایی شد

بازی مسابقه‌ای Forza Horizon 5 از استودیو Playground Games بدون شک یکی از برترین‌ عناوین سال ۲۰۲۱ بود. بنابراین جای تعجب ندارد که بازیکنان زیادی مشتاقانه منتظر عرضه بسته الحاقی جدید بازی به نام Hot Wheels باشند.

البته بسیاری از طرفداران سری فورتزا خاطرات خوبی از بسته الحاقی‌ای به همین نام برای Forza Horizon 3 دارند و با حال و هوای آن آشنا هستند. اکنون در فاصله یک روز مانده به عرضه این DLC، سازندگان نمای کلی از نقشه آن را منتشر کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

استودیو سازنده در اکانت توییتر بازی Forza Horizon 5، تصویری از بالا به پایین به اشتراک گذاشته که کل محیط نقشه جدید را به نمایش می‌گذارد. همانطور که Playground قبلا تایید کرده بود، این DLC زیست‌بوم‌های جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و منطقه جدیدی را به نقشه مکزیک اضافه می‌کند.

پیست‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهند شد که در محیط‌های یخی، جنگلی و خاکی می‌گذرند. استودیو پلی‌گراند همچنین ماموریت‌های داستانی، بدلکاری و ماشین‌های جدید را نیز به Forza Horizon 5 اضافه خواهد کرد.

Forza Horizon 5

این نخستین همکاری توسعه‌دهندگان فورتزا با شرکت معروف سازنده ماشین اسباب‌بازی نیست. همانطور که گفته شد، بازی سوم فورتزا نیز شامل یک بسته الحاقی جذاب با تم هات ویلز بود و قسمت چهارم نیز یک DLC از خودروهای مرتبط با این برند دریافت کرد. این همکاری یک طرفه نیست و Hot Wheels‌ هم اسباب‌بازی‌های متنوعی بر اساس خودروهای سری فورتزا ساخته است.

Forza Horizon 5: Hot Wheels در تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


چرا بازی‌های موبایلی انقدر درآمد دارن؟

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.