اچیومنت از بازی جدید و ترسناک Aliens رونمایی شد - شرکت آچومنت

از بازی جدید و ترسناک Aliens رونمایی شد

شب گذشته در خبری غافلگیرکننده بازی تک‌نفره و اکشن ترسناک Aliens از استودیوی Survios معرفی شد که پیش از این چندین بازی واقعیت مجازی همچون Creed: Rise to Glory و The Walking Dead: Onslaught ساخته بود.

این بازی مولتی‌پلتفرمی توسط موتور آنریل انجین ۵ برای دستگاه‌های واقعیت مجازی، پی‌سی و کنسول‌های نامشخصی در حال توسعه است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

این پروژه هنوز تریلر یا عنوان رسمی ندارد، اما استودیو Survios جزئیات جذابی را در یک بیانیه مطبوعاتی از طریق وب‌سایت رسمی خود ارائه کرده‌ است.

طبق گفته آن‌ها این بازی را با استودیوی همکار خود ۲۰th Century Games می‌سازند و عنوان آینده Aliens یک بازی اکشن ترسناک «سخت» بر اساس مجموعه علمی-تخیلی معروف بیگانه خواهد بود که داستان آن بین قسمت اول و دوم سری فیلم‌ها واقع شده است.

چیزی از جزئیات داستان اعلام نشده، اما گفته می‌شود ماجرای یک کهنه سرباز سرسخت را روایت می‌کند که دنبال گرفتن انتقام از زنومورف‌ها است. تی‌کیو جفرسون، مدیر تولید Survios گفت:

زمانی که در سال ۲۰۲۰ به Survios پیوستم، [هدف ما] ساخت بازی‌های بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر، با استفاده از بهترین فرنچایزهای سرگرمی در کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و پلتفرم‌های واقعیت مجازی بود. Aliens دنیای متمایز و وحشتناکی دارد که طرفداران دوست دارند در آن قرار بگیرند و برای نشان دادن تخصص Survios در ایجاد تجربه‌های بازی همه‌جانبه، این اثر یک مورد عالی به حساب می‌آید.

Aliens

باید اعتراف کرد که نمونه کارهای پیشین استودیو Survios همچون آش شله قلمکار است. Creed: Rise to Glory یک بازی بوکس واقعیت مجازی بود که بر اساس فرنچایز سینمایی آن ساخته شد، در حالی که The Walking Dead: Onslaught با استقبال کمتری روبرو شد. آخرین اثر آن‌ها، بازی بوکس Big Rumble Boxing: Creed Champions نیز آنچنان تعریفی نداشت.

با این حال، این که ببینیم استودیو فرنچایز Alien را به کجا می‌برد جالب خواهد بود، به خصوص که این پروژه با Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. اطلاعات بیشتر از این بازی در کامیک کان سن دیگو منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


چرا استیم همیشه برنده است و بقیه استورها شکست می‌خورن؟ | ویجی‌لاگ

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.