اچیومنت احتمال نقش‌‌آفرینی بری لارسون در اسپین آف فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ - شرکت آچومنت

احتمال نقش‌‌آفرینی بری لارسون در اسپین آف فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱

طبق گزارش دنیل ریچمن از World of Reel، کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت یک اسپین آف از فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ است که حول شخصیت مالی تریسی (Molly Tracey) در جریان است. بدین ترتیب گفته می‌شود بری لارسون؛ بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است ایفای نقش شخصیت مذکور را بر عهده داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانیشرورترین ابرشرورهای تاریخ سینما
بهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانی

گرچه جزئیات دیگر حول این پروژه تا حدی سربسته نگهداری می‌شود اما این اولین باری نیست که این استودیو سعی می‌کند تا پیش‌درآمدی را با رهبری شخصیتی مونث برای فرنچایزی که با شخصیت‌های پلیس مذکرش شناخته می‌شود، تولید کند. مدتی قبل و به طور دقیق در سال ۲۰۱۸ بود که شایعاتی مبنی بر در دست ساخت بودن یک ریبوت از مجموعه «خیابان جامپ شماره ۲۱» با محوریت شخصیت‌های زن شنیده می‌شد. گزارشات در آن زمان ادعا داشتند تیفانی هدیش (بازیگر Girls Trip) و آوکافینا (بازیگر Crazy Rich Asians) قرار است در نقش‌های اصلی این عنوان بازی کنند.

احتمال نقش‌‌آفرینی بری لارسون در اسپین آف فیلم خیابان جامپ شماره ۲۱ - شرکت آچومنت

فیلم کمدی اکشن ۲۱ Jump Street با بازی چنینگ تیتوم و جونا هیل داستان دو افسر پلیس را روایت می‌کند که برای پیگیری پرونده شیوع یک نوع مواد مخدر جدید به صورت مخفیانه و به عنوان دانش‌آموز به دبیرستانی که گفته می‌شود توزیع در آن صورت می‌گیرد، وارد می‌شوند. شخصیت مالی تریسی (با نقش‌آفرینی بری لارسون) در این فیلم یکی از دانش‌آموزان دبیرستانی است که در حل پرونده به این دو پلیس کمک می‌کند و از سوی دیگر معشوقه‌ی شخصیت هیل نیز محسوب می‌شود.

فیلم «خیابان جامپ شماره ۲۱» اقتباسی از سریالی ۵ فصلی به همین نام با بازی جانی دپ است که با کسب درآمد ۲۰۰ میلیون دلار به موفقیت تجاری خوبی دست پیدا کرد. این فیلم کمدی مدتی بعد در سال ۲۰۱۴ یک دنباله تحت عنوان «خیابان جامپ شماره ۲۲» دریافت کرد که این دو پلیس را راهی دانشگاه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاسریمستر رد دد ریدمپشن بالاخره میاد؟!

سازنده RPCS3 کار روی شبیه ساز PS4 را آغاز کرده است - شرکت آچومنت
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب، روی تصویر کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.