اچیومنت احتمال ساخت فیلم Bad Boys 4 همچنان وجود دارد - شرکت آچومنت

احتمال ساخت فیلم Bad Boys 4 همچنان وجود دارد

پس از حواشی و اتفاقات عجیبی که پیرامون ویل اسمیت در مراسم اسکار گذشته رخ داد، اکنون مارتین لارنس، همبازی او در سری فیلم‌های پسران بد (Bad Boys) درباره قسمت بعدی این فرانچایز صحبت‌های امیدوارکننده‌ای داشته است. پس از دو بازی قبلی در نقش کارآگاهان پلیس میامی لارنس و ویل اسمیت در سال ۲۰۲۰ برای سومین قسمت از مجموعه کمدی اکشن با یکدیگر همکاری کردند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

پس از موفقیت فیلم سوم، یعنی Bad Boys For Life، گویا سونی پیچکرز برنامه‌هایی برای ساخت دنباله جدید یا همان Bad Boys 4 دارد. مارتین لارنس اخیرا درباره رابطه خود با ویل اسمیت و شانس او برای بازگشت به دنیای بازیگری صحبت کرد و گفت که حداقل یک فیلم دیگر باید ساخته شود. اگر ادعاهای او درست باشد، می‌توان انتظار داشت که او دوباره در نقش کارآگاه برنت و ویل اسمیت در نقش لوری بازگردد.

به یاد دارید که در ماه مارس و مراسم اسکار، ویل اسمیت بخاطر شوخی‌ کریس راک با همسرش به او سیلی زد و خبرساز شد. اسمیت با وجود بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم شاه ریچارد، مجبور شد از آکادمی استعفا دهد و یک دهه محرومیت را نیز بپذیرد. این بازیگر همان زمان از راک عذرخواهی کرده، اما بعد آن ماجرا بسیاری از پروژه‌هایی که در آن حضور داشت لغو و یا برای مدت نامعلومی متوقف شد.

با افزایش گمانه‌زنی‌ها توماس روثمن، رئیس سونی در ماه می تایید کرد که برنامه‌های ساخت دنباله آن هنوز در جریان است. فیلم قبلی پسران بد علی رغم تاخیر در اکران عملکرد نسبتا خوبی داشت و در مجموع به فروش ۸۴۰ میلیون دلار در سراسر رسید.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت این دنباله چه می‌شود و بالاخره ساخته می‌شود یا خیر. همچنین شما می‌توانید نقد فیلم Bad Boys For Life را در شرکت آچومنت مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


چرا استیم همیشه برنده است و بقیه استورها شکست می‌خورن؟ | ویجی‌لاگ

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.