اچیومنت احتمال بازگشت دو شخصیت محبوب در Mortal Kombat 1 - شرکت آچومنت

احتمال بازگشت دو شخصیت محبوب در Mortal Kombat 1

پس از اینکه تایید شد شخصیت‌های جدید قرار است به زودی برای Mortal Kombat 1 معرفی شوند، به نظر می‌رسد توییت‌های جدید سازندگان به دو شخصیت محبوب Reptile و Rain اشاره دارند.

از زمان معرفی بزرگ MK1 در سامر گیم فست، طرفداران منتظر معرفی Kombat Kast بودند، چیزی که قرار است در ۶ جولای رونمایی شود. اد بون تایید کرده که مبارزان Kameos نیز به زودی معرفی خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟«بیاید اینجا!»
کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟

اما بون چند ساعت قبل از تایید این موضوع، توییت کرده بود: «…تلفن زنگ می‌خورد. ویکی زنگ زده است…» که اشاره‌ای نامحسوس به Vicki Waiting، آهنگی از خواننده معروف، پرنس، دارد. برای آن دسته از کسانی که نمی‌دانند، باید گفت شخصیت Rain در واقع حول محور پرنس طراحی شده است (رنگ بنفش لباس و تمرکز بر توانایی‌های آب).

کنایه دقیق‌تر از کوری تیلور، مدیر انجمن Warner Bros. Games، منتشر شد. تیلور توییت بون در مورد فاش شدن یک شخصیت جدید را ریتوییت کرد و گفت: «…و صورت‌ها را ذوب می‌کند». این موضوع منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی شد و او به سرعت گفت که اشاره خاصی به هیچ شخصیتی نکرده است.

Mortal Kombat

با این حال باز هم به نظر می‌رسد یک اشاره هدفمند از طرف تیلور بوده، چرا که یک شخصیت وجود دارد بهتر از هر شخص دیگری با این شرایط سازگار است: Reptile. ترفند اصلی رپتایل این است که اسید را تف می‌کند، چیزی که او در گذشته بارها از آن برای «ذوب کردن صورت‌ها» استفاده کرده است.

جالب اینجاست لیک بزرگی از فهرست بازی Mortal Kombat 1 که در ماه گذشته رخ داد، در واقع نشان می‌داد Reptile بخشی از کاراکترهای بازی است. متاسفانه در آن اشاره‌ای به Rain نشده بود، بنابراین به نظر می‌رسد که او یکی از شخصیت‌های کمئو باشد. باید منتظر آینده ماند.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید


داستان کامل بازی اسپایدرمن

دیزنی شاید سریال Echo را پیش از پخش کنسل کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 4 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.