اچیومنت آی‌پی جدید استودیو Respawn توسط کارگردان Titanfall ساخته می‌شود - شرکت آچومنت

آی‌پی جدید استودیو Respawn توسط کارگردان Titanfall ساخته می‌شود

استودیو Respawn به تازگی دنباله‌ی عظیم و موردانتظار Star Wars Jedi: Survivor را عرضه کرده، اما با توجه به سابقه توسعه‌دهنده، جای تعجب ندارد که همیشه به دنبال چیزهای دیگری که برای آینده برنامه‌ریزی کردند، باشند.

البته این استودیو پروژه‌های متعددی را در دست اجرا دارد که یکی از آن‌ها – طبق آگهی‌های شغلی متعدد در چند سال گذشته – یک آی‌پی کاملا جدید است و در مصاحبه اخیر با Axios، مدیر عامل Respawn، وینس زامپلا، توضیحات مختصری در مورد توسعه پروژه ارائه کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Dead Spaceاین فضا هنوز زنده است
بررسی بازی Dead Space

به گفته زامپلا، یک تیم «بسیار کوچک که برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می‌کنند»، در استودیو در حال حاضر بر روی پروژه جدید کار می‌کنند و قصد دارند «سرگرمی را در یک قالب جدید پیدا کنند».

جالب اینجاست که تایید شده این پروژه توسط استیو فوکودا، کارگردان قسمت اول و دوم بازی محبوب و دوست‌داشتنی Titanfall هدایت می‌شود.

Respawn

این استودیو پروژه‌های دیگری نیز دارد که قبلا معرفی کرده بودند، از جمله شوتر اول شخص جدید Star Wars و یک عنوان استراتژی از جنگ ستارگان که با همکاری Bit Reactor ساخته می‌شود.

می‌توان تصور کرد که در نهایت دنباله‌ای برای Star Wars Jedi: Survivor نیز خواهیم داشت، در حالی که Respawn جریانی از محتواها و به‌روزرسانی‌های جدید برای Apex Legends نیز عرضه می‌کند. با این حال متاسفانه به نظر نمی‌رسد که خبری از Titanfall 3 به این زودی‌ها نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.