اچیومنت آمار فروش بازی‌های Demon’s Souls و Returnal مشخص شد - شرکت آچومنت

آمار فروش بازی‌های Demon’s Souls و Returnal مشخص شد

آمار و ارقام فروش تعدادی از عناوین انحصاری پلی استیشن به دنبال لیک شدن اطلاعات استودیو اینسامنیاک، از Days Gone و Ratchet & Clank: Rift Apart گرفته تا Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Bloodborne فاش شد.

یک سند داخلی که در ResetEra به اشتراک گذاشته شده، همچنین میزان فروش چندین عنوان PS5 را فاش کرده است. به طور مثال، فروش ریمیک Demon’s Souls از استودیو Bluepoint Games که به صورت انحصاری همزمان با عرضه PS5 در دسترس قرار گرفت.

طبق سند فوق که تا تاریخ فوریه ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد، از نسخه بازسازی شده بیش از ۲ میلیون واحد در سراسر جهان ارسال شده که بیش از ۱.۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین تلویزیون گیمینگ سونیبهترین تلویزیون‌های گیمینگ سونی
راهنمای خرید بهترین تلویزیون گیمینگ سونی

یکی دیگر از انحصاری‌های PS5، بازی Returnal، طبق اطلاعات فاش شده، بیش از ۱ میلیون واحد ارسال شده و ۸۶۶ هزار نسخه از آن به فروش رسیده است. با این حال، شایان ذکر است که شوتر سوم شخص در این مرحله برای پی‌سی عرضه نشده بود.

آخرین باری که سونی به‌روزرسانی فروش بازی شوتر روگ‌لایت Housemarque را ارائه کرد، در ژوئن ۲۰۲۱ بود، در آن زمان Returnal بیش از ۵۶۰ هزار نسخه فروخته بود. در اواخر همان سال، سونی فاش کرد که بازسازی Demon’s Souls حدود ۱.۴ میلیون نسخه فروخته است.

ریترنال برای پی سی

افشای داده‌های Insomniac همچنین آمار فروش Sackboy: A Big Adventure را نشان می‌دهد، عنوان دیگری که با PS5 عرضه شد، بیش از ۱.۵ میلیون واحد در سراسر جهان ارسال شده و فروش بیش از ۱.۲ میلیون نسخه فروخته است.

مانند Returnal، این بازی نیز در آن زمان برای رایانه‌های شخصی عرضه نشده بود، اگرچه در این پلتفرم نیز عملکرد ضعیفی داشت. طبق اسناد فاش شده، این پلتفرمر تنها بیش از ۶۲ هزار نسخه بر روی پی‌سی فروخته است.

سند فاش شده همچنین بیان می‌کند که بازی Gran Turismo Sport تا به امروز نزدیک به ۱۳ میلیون نسخه فروخته است. در فوریه ۲۰۲۱، سونی اعلام کرد که بازی از مرز ۹.۵ میلیون بازیکن گذشته است.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.