اچیومنت آدام سندلر پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۲۳ بوده است - شرکت آچومنت

آدام سندلر پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۲۳ بوده است

در سال ۲۰۲۳ میلادی چند بازیگر به خصوص حسابی سر و صدا به راه انداختند و به صورت مداوم نامشان در تیتر نخست اخبار دنیای هالیوود بود. مارگو رابی و کیلین مورفی به چهره‌های شاخص پدیده «باربنهایمر» تبدیل شدند و افراد دیگری چون مت دیمون، رایان گاسلینگ و تام کروز نیز درخشش قابل توجهی داشتند. اما یک چهره دیگر هم در این میان وجود دارد که در کمال ناباوری لقب پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۲۳ را از آن خود کرده و او کسی نیست جز آدام سندلر، ستاره آثار کمدی طی چند دهه اخیر.

نشریه فوربز چندی پیش لیست پردرآمدترین بازیگر ۲۰۲۳ را منتشر کرد که بر اساس آن آدام سندلر با اختلافی قابل توجه نسبت به مارگو رابی، جایگاه اول را از آن خود کرد. این دو طی سال گذشته به ترتیب ۷۳ و ۵۹ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. تام کروز، رایان گاسلینگ و مت دیمون نیز رتبه‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

مهم‌ترین تفاوتی که میان سندلر و دیگر بازیگران مذکور وجود دارد، نتفلیکس است! در حال که امثال مارگو رابی و تام کروز در آثار سنتی و سینمایی ایفای نقش کردند، سندلر طی ۲۰۲۳ در سه فیلم سینمایی مختلف برای نتفلیکس به ایفای نقش پرداخت که شامل Murder Mystery 2، You Are So Not Invited to My Bat Mitzvah و انیمیشن Leo می‌شود. وی همچنین دستمزد خود بابت ایفای نقش در فیلم Spaceman – که اخیرا در نتفلیکس پخش شد – را در سال گذشته دریافت کرده بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم May December – وقتی که معشوق قربانی است!عشق مهمه یا بیست سال اختلاف سن؟
نقد فیلم May December – وقتی که معشوق قربانی است!


آیا کنسول گیمرای ایرانی زیاد شدن؟

اپل حساب کاربری اپیک گیمز در اپ استور را به صورت کامل بسته است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 7 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.