اچیومنت کراس‌اوور فری فایر با Assassin’s Creed در راه است - شرکت آچومنت

کراس‌اوور فری فایر با Assassin’s Creed در راه است

گارنا اولین همکاری خود در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد که طی آن محتوای فرانچایز Assassin’s Creed را به بازی بتل رویال Free Fire اضافه خواهد کرد. این رویداد از مارس امسال آغاز خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:ویجی لاگ: اساسینز کرید در ایران؟!سفری به سرتاسر جهان
ویجی لاگ: اساسینز کرید در ایران؟!

گارنا به طور رسمی فاش کرد که کراس‌اور بعدی Free Fire با «یکی از شناخته‌شده‌ترین بازی‌ها» و پرفروش‌ترین فرانچایز یوبیسافت یعنی Assassin’s Creed خواهد بود. طبق چیزی که تاکنون درباره این کراس‌اور منتشر شده، احتمالا در این بازی بتل رویال شاهد شخصیت‌های فرانچایز یوبیسافت خواهیم بود. پیش از این Free Fire با برخی انیمه‌های محبوب مانند One-Punch Man و Attack on Titan همکاری کرده بود.

کراس‌اوور فری فایر با Assassin's Creed


در پوستر تبلیغاتی ارائه شده از این همکاری (تصویر بالا) شاهد «اتزیو آئودیتوره دا فرینتزه» از Assassin’s Creed 2 هستیم که با این وجود می‌توان محبوب‌ترین اساسین این سری به Free Fire خواهد آمد. همچنین می‌توان انتظار داشت تا آیتم‌ها و بسته‌های منحصر به فرد زیادی طی این همکاری به بازی اضافه شوند. این رویداد در ماه مارس برگزار خواهد شد و انتظار داریم تا ۱۱۱dots Studio در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره آن منتشر کند.

گارنا در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می‌دهد که «این مشارکت بر اساس استراتژی Free Fire ارائه خواهد شد که قصد دارد جامعه بازیکنان آن را هیجان زده کند.» Free Fire در سال ۲۰۲۱ و بین تمام بازی‌های موبایلی، بیشتری میزان دانلود در گوگل پلی را داشته است و طبیعتا این همکاری تعداد بازیکنان آن را همچنان افزایش خواهد داد.

Free Fire هم اکنون به صورت رایگان در استور گوگل پلی برای گوشی‌های اندروید و اپ استور برای گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

اخیرا کمپانی Krafton، سازنده پابجی اعلام کرد که قصد دارد از گوگل، اپل، یوتیوب و استودیو Garena سازنده بازی Free Fire به خاطر نقض قوانین کپی رایت شکایت کند.


فورتنایت توی اعصاب خرد کن‌ترین حالت ممکن

تماشا از کانال یوتیوب اچیومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 234 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها